اخبار فناوری

چرا بحث طراحی اپلیکیشن ارائه خدمات انقدر داغه؟

با طراحی اپلیکیشن خدماتی در تمام ساعات شبانه روز و روزهای هفته می توانید ارائه خدمات کنید. در طراحی اپلیکیشن خدماتی مواردی مانند: معرفی، دسته بندی و جستجوی خدمات، هزینه خدمات، عضویت خدمات دهندگان، ثبت نام کاربران، ثبت سفارش مشتریان، ثبت آدرس و زمان خدمت رسانی ، نظرسنجی و امتیاز دهی مشتریان، ارتباط مستقیم با مدیر سیستم، چت و تماس با ارائه دهنده خدمات، ارائه در بستر اندروید و iOS، درگاه پرداخت بانکی، نشان دادن موقعیت مشتری بر روی نقشه برای سرویسکار، نمایش اطلاعات سرویسکار برای مشتری را می توان نام برد.

اهمیت طراحی اپلیکیشن خدماتی

با اپلیکیشن خدماتی می توانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین معرفی و رشد دهید، خدمات خود را در هر زمان و مکان به مشتریان ارائه دهید و برای کسب و کار خود یک برند ایجاد کنید.  رشد و گسترش گوشی های هوشمند در کنار اینترنت پرسرعت باعث شده است تا افراد به راحتی بتوانند خدمات مورد نظر خود را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن های خدماتی مانند درخواست خودرو، نظافت منزل، خرید از سوپرمارکت و … دریافت کنند. یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها برای کسب و کارها، اپلیکیشن خدماتی برای ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

با اپلیکیشن خدماتی، می توانید خدماتی باکیفیت به مشتریان ارائه کنید، اعتماد آنها را جلب کنید و درآمد و سودآوری خود را افزایش دهید. امروزه اپلیکیشن هایی مانند طراحی اپلیکیشن پزشکی، خدماتی و … امکانات زیادی را برای کابران فراهم می کنند.

 

مزایا طراحی اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن خدماتی، اپلیکیشنی است که در حوزه خاصی تولید می شود و به انجام بعضی از کارهای خدماتی می پردازد و تا حد امکان سعی می کند به رفع نیاز کاربران بپردازد و روند کارهای خدماتی را تسریع ببخشد. سفارش طراحی اپلیکیشن اختصاصی خدماتی، حجم کارها را سبک می کند و باعث می شود علاوه بر رفع نیازهای کاربران، محبوبیت زیادی کسب کنید. مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی به موارد مختلفی تقسیم می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

صرفه جویی در زمان و هزینه ها

طراحی اپلیکیشن خدماتی یک بانک اطلاعاتی بی پایان از تخصص ها و خدمات مختلف را در اختیار شما می گذارد که تأثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. با یک حساب سرانگشتی می توان متوجه شد که اگر بخواهید هر تخصصی را به صورت جداگانه و به روش های سنتی تبلیغ و مدیریت کنید، باید هزینه ای گزاف را بپردازید.

جذب کاربران و برند سازی

اپلیکیشن های خدماتی معمولاً طیف وسیعی از خدمات و نیاز های کاربران را دربر می گیرند و جامعه هدف بزرگی دارند. به همین علت مراجعه و مخاطبین آن ها روز به روز افزایش می یابد، همین امر باعث شده تا روزانه برکاربران شما افزوده شود و به نامی شناخته شده تبدیل شوید.

نیاز همیشگی

اپلیکیشن خدماتی همیشه مورد نیاز کاربران می باشد. به گونه ای که افراد می توانند از طریق این اپ ها به آنچه می خواهند دسترسی داشته باشند. تقاضا سبب می شود این اپلیکیشن ها تا مدت زیادی مورد توجه و استفاده کاربران قرار بگیرد. اپلیکیشن خدماتی به دلیل گستردگی خدماتی که درونشان ارائه می شود، هیچگاه بلا استفاده نمی شود.

سرمایه گذاری مادام العمر

سرمایه گذاری روی اپلیکیشن خدماتی، سرمایه گذاری مطمئن با عمر طولانی است و می توانید طی سالیان دراز از آن استفاده نمایید. ویرا همراه شماست تا با پشتیبانی مستمر و به روز رسانی، کیفیت اپلیکیشن خود را بالا برده و سال ها از آن کسب درآمد نمایید.

هدف از راه اندازی اپلیکیشن خدماتی چیست؟

روشن است که دنیای رقابتی کنونی استفاده بهینه از آخرین فناوری هایی را می طلبد که می توانند در ارائه خدمات و تولید محصولات و به طور کلی هر گونه فعالیت سازمانی اثر بگذارند، و اپلیکیشن های خدماتی ماحصل این دستاورد هستند.

  • • تقویت برند خدمات: امروزه بازاریابی از طریق شبکه های اینترنتی و مجازی حرف اول را در ارائه خدمات و محصولات می زند، به طوری که برندینگ کاملا به امکانات ارتباطاتی روز گره خورده می باشد. مشتریان و کاربران هم اشتیاق بیشتری در پیگیری و استفاده از خدمات از مجاری اینترنتی دارند. گام اول در بازاریابی اینترنتی را وبسایت ها و وبلاگ ها گذاشتند، پس از آن شبک/.ای مجازی رونق پیدا کردند و امروزه در کنار این امکانات، اپلیکشن های خدماتی هم ایفای نقش می کنند. تقویت برند، ترویج خدمات و جلب نظر کاربران برای استفاده از خدمات سازمان از جمله اهدافی است که از طریق اپلیکیشن های خدماتی پیگیری می شوند.
  • • استفاده از فناوری های روز جهت تجارت: امروزه فناوری های ارتباطاتی به صنعت، تجارت و خدمات گره خورده است و همه سازمان ها می کوشند با بهره گیری از امکانات ارتباطاتی روز، فرایندهایشان را ارتقا دهند. اهمیت امر از این رو افزون می شود که پی به مزایای و کاربردهای جهان ارتباطاتی مجازی امروز برای سازمان ها ببریم که اپلیکیشن خدماتی یکی از آن هاست. پس یکی از اهداف استفاده از اپلیکیشن خدماتی بهره گیری بهینه از امکانات روز جهانی برای ارتقای خدمات می باشد.
  • • برقراری سازمان ارتباطی با مشتریان: برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و تبدیل سازمان و مشتریان به یک جامعه از جمله اهدافی است که هر سازمانی به دنبال آن است و اپلیکیشن خدماتی در این زمینه بسیار یاری رسان می باشد. خدمات سریع، ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان، برقراری سیستم های دریافت بازخورد، ارسال نوتیفیکیشن و اطلاع رسانی مستمر به مشتریان در خصوص خدمات و محصولات و قابلیت های جدید و از این دست امکانات، در واقع یک جامعه تجاری می سازد که در آن ضمن یک فرایند مشارکتی، مشتریان و سازمان در ارتباط تنگاتنگ قرار می گیرند.
  • • تسهیل خدمات به مشتری: مشتریان ترجیح می دهند خدمات مورد نظر خود را در کمترین زمان، با کمترین هزینه و بدون تقبل دردسرهای ناشی از مراجعات حضوری دریافت کنند. اپلیکشین های خدماتی مقصد خوبی برای نیل به این هدف هستند و با توجه به فراگیر شدن این امکانات سازمانی که از این امکانات بهره نگیرد، روند افولی پیدا خواهد کرد.

نیل به این اهداف، طراحی اپلیکیشن اندروید خدماتی را معنادار می کند. مشتریان می توانند خدمات خود را از این طریق به ساده ترین شکل سفارش داده و دریافت کنند، تراکنش های لازم را انجام دهند و کل مراحل یک مراوده خدماتی را با یک گوشی تلفن همراه بدون مراجعه به هیچ مکانی انجام دهند.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/20/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AD%D8%AB-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%82/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا