اخبار فناوری

خودرو برقی شیائومی MS11 در حال تست مشاهده شد

لو ویبینگ و لی جون به تازگی در حال تست خودرو برقی شیائومی MS11 سین‌کیانگ مشاهده شدند. شیائومی انقلاب خودرو های الکتریکی در دنیا را بی پاسخ نمی‌گذارد. این غول فناوری چینی در حال آماده شدن برای معرفی خودرو Xiaomi MS11 در سال آینده میلادی است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

خودرو برقی شیائومی MS11 در حال تست جاده ای مشاهده شد

امروز، خودرو برقی شیائومی MS11 در حال آزمایش در شهر سین کیانگ چین مشاهده شد. با توجه به پست های لی جون و لو ویبینگ، و مکان هایی که این دو فرد حضور داشتند، احتمالا با یکدیگر در حال رانندگی آزمایشی بودند. امروز چهار خودروی آزمایشی شیائومی در بزرگراه چانگجی در سین کیانگ مشاهده شدند، گفته می‌شود که این خودروها وضعیت بسیار خوبی دارند. انتظار می‌رود خودروی جدید در دو نسخه با و بدون فناوری سنجش از راه دور لایدار عرضه شود. هدف کلی شیائومی با خودروی برقی MS11، افزایش راحتی کاربر در عین حصول اطمینان از اینکه ایمنی جاده همچنان در اولویت است. با ایجاد تعادل مناسب بین نوآوری و عملی بودن، خودروی الکتریکی شیائومی MS11، به عنوان گزینه ای جذاب هم برای علاقه مندان به فناوری و هم برای رانندگان آگاه به محیط زیست معرفی خواهد شد.

تصویر فاش شده از Xiaomi MS11

لی جون، مدیرعامل گروه شیائومی، امروز پستی را در Weibo منتشر کرد. او یک عکس دسته جمعی از تیمش در حال آزمایش دوربین شیائومی MIX Fold 3 را به اشتراک گذاشت. عکس و محل پست نشان می دهد که لی جون و تیم او در سین کیانگ هستند. تقریباً در همان زمان، لو ویبینگ نیز عکسی را در ویبو منتشر کرد که سایه دو نفر را نشان می‌دهد و محل این عکس نیز سین کیانگ است. اگر قطعات این پازل را در کنار تصاویر فاش شده از خودرو برقی شیائومی MS11 قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که احتمالا این دو فرد، با یکدیگر به تست خودرو جدید این کمپانی پرداخته اند‌.

پست به اشتراک گذاشته شده از سوی لی جون

پست به اشتراک گذاشته شده توسط لو ویبینگ

همان طور که Xiaomiui اشاره می‌کند، به نظر می‌رسد که تمام مدیران برای بازرسی نتایج تست خودرو الکتریکی شیائومی MS11 در صحنه حاضر شدند. عکس دسته جمعی به اشتراک گذاشته شده توسط Lei Jun گواه خوبی بر این موضوع است. اگر بر روی این تصویر زوم کنید، بنری را می‌بیند که نوشته ای در مورد خودرو های شیائومی بر روی آن وجود دارد. نزدیک به دو سال و نیم از زمانی که لی جون به طور رسمی ساخت این خودرو را در ۳۰ مارس ۲۰۲۱ اعلام کرد می‌گذرد. گفته می‌شود که Xiaomi MS11 در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

تصاویر خودرو برقی شیائومی را ببینید: MS11

نظر شما چیست؟ آیا شیائومی می‌تواند با ورود به بازار خودرو های الکتریکی، سایر فعالان این حوزه را به چالش بکشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/20/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-ms11-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا