اخبار فناوری

چت‌بات هوش مصنوعی Bard گوگل به برخی ویژگی های جدید شامل پاسخ هوشمند مجهز می‌شود

گوگل درحال اضافه کردن برخی ویژگی های جدید به هوش مصنوعی Bard خود است، ازجمله توانایی این چت‌بات برای صحبت کردن، گفتن پاسخ‌ها به شما و پاسخ دادن به درخواست‌هایی که شامل تصاویر نیز می‌شود. این چت‌بات همچنین هم‌اکنون در بسیاری از نقاط جهان ازجمله اتحادیه اروپا در دسترس است و از بیش از 40 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های جدید چت‌بات هوش مصنوعی Bard گوگل

در یک پست وبلاگی، گوگل پاسخ‌های گفتاری Bard را به‌عنوان روشی مفید برای “تصحیح تلفظ یک کلمه یا گوش دادن به یک شعر یا متن” توصیف می‌کند. با وارد کردن یک فرمان و انتخاب نماد صدا، می‌توانید پاسخ‌های گفتاری را بشنوید. به‌گفته‌ی گوگل، پاسخ‌های گفتاری به بیش از 40 زبان در دسترس خواهند بود و درحال‌حاضر نیز فعال هستند.

ویژگی های جدید چت‌بات هوش مصنوعی Bard گوگل

ویژگی های جدید چت‌بات هوش مصنوعی Bard گوگل

قابلیتی که به شما امکان می‌دهد تصاویر را به درخواست‌ها اضافه کنید، چیزی است که گوگل برای اولین بار در کنفرانس I/O خود در ماه می نشان داد. در یک مثال، گوگل پیشنهاد کرد که می‌توانید از این قابلیت برای نوشتن یک شرح خنده‌دار درباره تصویر دو سگ کمک بخواهید. گوگل می‌گوید این ویژگی اکنون به زبان انگلیسی در دسترس است و «به‌زودی» به زبان‌های جدید نیز گسترش می‌یابد.

گوگل چند ویژگی جدید دیگر را نیز معرفی کرده است، ازجمله امکان پین کردن و تغییر نام مکالمات، اشتراک‌گذاری پاسخ‌ها با دوستانتان و تغییر لحن و سبک پاسخ‌هایی که از Bard دریافت می‌کنید.

گوگل برای اولین بار در ماه مارس دسترسی به Bard را امکان‌پذیر کرد، اما در آن زمان این چت‌بات فقط در ایالات‌متحده و بریتانیا در دسترس بود. جنیفر رادستروم، سخنگوی گوگل بیان می‌کند که این شرکت از آن زمان چت‌بات خود را در بسیاری از کشورهای دیگر نیز ارائه کرده است و اکنون شامل همه کشورهای منطقه اروپا و برزیل می‌شود. این گسترش در اروپا یک نقطه‌عطف قابل‌توجه است چراکه پیش از این راه‌اندازی برنامه‌ریزی‌شده بارد در اتحادیه اروپا به‌دلیل نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی به‌تعویق افتاده بود.

نظر شما درباره قابلیت‌های جدید چت‌بات هوش مصنوعی Bard گوگل شامل صحبت کردن و پاسخ دادن چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/13/%DA%86%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-bard-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا