اخبار فناوری

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

این روزها بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه بسیاری از فعالان در انواع بازارهای مالی قرار گرفته است. و همه به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد قابل توجه هستند. اما با تجربه در این یا سایر حوزه‌های بازارهای مالی، به دنبال طراحی یک صرافی آنلاین هستند زیرا بستری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می‌کنند و برای هر تراکنش کاربر در پلتفرم معاملاتی خود کارمزد دریافت می‌کنند. آیا ورودی و در نتیجه درآمد حاصل از معاملات ارزهای دیجیتال عدد مطلوبی است؟

آیا درآمد معاملات ارز دیجیتال عدد مطلوبی است؟

در حالی که سرمایه گذاران قیمت ارزهای دیجیتال را شبانه روز بررسی می کنند و در بازار برای کسب سود مطلوب معامله می کنند، در واقع این صرافی های ارز دیجیتال هستند که بیشترین سود را کسب می کنند. در حال حاضر بزرگترین مبادلات در این زمینه روزانه بیش از 3 میلیون دلار درآمد دارند و پتانسیل رسیدن به 1 میلیارد دلار تا پایان سال 2022 دور از دسترس نیست.

گیل لوریا، تحلیلگر ارشد بازارهای مالی، می گوید:

صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی بزرگترین برندگان در این فضا هستند زیرا همه را قادر به مشارکت و تجارت در این بخش نوظهور کرده است. این یک شرکت بزرگ است و اگر به من بگویید که آنها صدها میلیون دلار، حتی میلیاردها دلار در سال درآمد دارند، تعجب نمی کنم.

طبق تحقیقات من، ترافیک تراکنش در صرافی OKEX کمی بالاتر از بایننس است، در حال حاضر بالاترین حجم تراکنش را در بین تمام صرافی‌های ارزهای دیجیتال دارد، اما این به معنای درآمد بیشتر از بایننس نیست. در صرافی OKEX، کارمزدها بسیار کمتر از بایننس است. در این سایت برای معامله گران فعال، هر تراکنش حدود 0.07 درصد کارمزد دریافت می کند. در همین حال، کارمزدهای عادی بایننس حدود 0.2٪ است. بنابراین میانگین درآمد روزانه بایننس بیشتر است.

طبق بررسی‌ها، صرافی‌های Binance و Okex به طور متوسط ​​روزانه بیش از 3 میلیون دلار کمیسیون دریافت می‌کنند. بایننس که در جولای 2017 راه اندازی شد، رشد غیرمنتظره ای را تجربه کرد و توانست رقبای کهنه کار را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. صرافی‌های Huobi، Bitfinex، Upbit و زیر در درآمد خالص روزانه رتبه‌بندی می‌شوند. به طور متوسط ​​روزانه بین 600 تا 1.4 میلیارد دلار در این پلتفرم ها معامله می شود و میانگین هزینه هر تراکنش حدود 0.3 درصد است. جالب اینجاست که حجم معاملات روزانه ارزهای دیجیتال بالغ بر ۸۰ میلیارد دلار است و ایران سهم زیادی از این بازار دارد.

طراحی سایت صرافی چگونه است؟

شاید بسیاری از افراد پس از شنیدن عبارت صرافی ارز دیجیتال تصور کنند که صرافی های ارز دیجیتال مانند سایر صرافی های موجود دارای یک فروشگاه فیزیکی یا مکانی برای خرید، فروش و تبادل ارز هستند که می توانید به آن ها مراجعه کرده و ریالی پرداخت کنید. بازدید کنید و دیجیتال مورد نظر خود را دریافت کنید. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که اینطور فکر می کنید، بدانید که در حال حاضر تمامی مراکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران یا جهان به صورت آنلاین فعالیت می کنند و شما به عنوان کاربری که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، باید انتخاب کنید. یک ارائه دهنده خدمات وب سایت ها

در حال حاضر دو نوع صرافی ارز دیجیتال در کشور وجود دارد صرافی فروشگاهی و صرافی p2p. یا در مقابل سکوهای دبگر چگونه کار می کند؟

دسته اول به صرافی هایی اشاره دارد که در آنها ارز دیجیتال با قیمت مشخصی خرید و فروش می شود. در این صرافی ها کاربران درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال خود را بر اساس قیمت تعیین شده توسط صرافی دارند. به عبارت دیگر کاربران تنها امکان تعیین مبلغ ریالی سفارشات خود را دارند و نمی توانند سفارش خود را با قیمتی که می خواهند ذخیره کنند. برخلاف این دسته، دسته دوم صرافی های ارز دیجیتال، صرافی هایی هستند که به صرافی های بازار معاملاتی معروف هستند. در این صرافی ها امکان خرید و فروش و ثبت سفارش با قیمتی متفاوت از قیمت بازار وجود دارد. به عبارت دیگر کاربران می توانند سفارش خرید و فروش خود را با قیمت دلخواه ثبت کنند. اگر این قیمت با قیمت فعلی بازار برابر باشد، سفارش به صورت آنی انجام می شود، اما اگر این قیمت با قیمت فعلی بازار متفاوت باشد، در لیست سفارشات موجود ثبت می شود. تا زمانی که سفارش شما با قیمت فعلی بازار برابری کند.

در نتیجه و با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، اگر فردی یا کسب‌وکاری هستید که قصد راه‌اندازی صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال را دارید، باید یک وب‌سایت برای ارائه این خدمات راه‌اندازی کنید. ما در تیم ویستا با استفاده از گروهی از برنامه نویسان حرفه ای و کارشناسان و متخصصان حوزه بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده سعی در انجام کلیه مراحل لازم برای راه اندازی صرافی آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کمترین زمان ممکن داریم. . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تبادل قیمت طراحی سایت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای کلیدی طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

صرفه جویی در هزینه: بسیاری از هزینه های اضافی حذف می شوند. به عنوان مثال، هزینه های جاری فضای فیزیکی مانند اجاره صرفه جویی می شود.

در دسترس بودن: در هر زمانی از شبانه روز که کاربر تمایل به دریافت سرویس داشته باشد، به سایت دسترسی دارد و می تواند ارز خود را به صورت آنلاین خرید و فروش کند.

افزایش تعداد مشتریان و فعالان: با طراحی سایت تبادل دیجیتال، موقعیت مکانی شما و البته مشتریان محدود به منطقه یا شهر خاصی نیست. اندازه بازار در دست شما کل ایران و احتمالا کشورهای دیگر خواهد بود که به معنای افزایش چندین برابری مشتریان شما خواهد بود.

برندسازی: کاربران فضای مجازی و اینترنت هر روز در حال افزایش هستند. این یک دلیل واضح برای افزایش دایره کاربرانی است که برند شما را می شناسند و اگر یک تیم حرفه ای پشت وب سایت شما باشد، این کاربر بازدید کننده به مشتری تبدیل می شود.

افزایش سرعت ارائه خدمات: برای کمک به مشتریان به یک سیستم، اینترنت و در نهایت یک خط تلفن نیاز دارید. پاسخ و پشتیبانی مشتری بسیار ساده تر و سریع تر خواهد بود. از طرفی این افزایش سرعت منجر به افزایش رضایت مشتری خواهد شد. یک مشتری راضی همیشه باعث موفقیت کسب و کار می شود.

در نتیجه: افزایش درآمد: همه موارد ذکر شده با هم باعث افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد شما می شود.

تبادل اجزای سایت

موتورهای همسان

موتورهای تطبیق در قلب مبادلات ارزهای دیجیتال هستند. این یک سیستم الکترونیکی است که سفارشات باز و خروج و درخواست را جمع آوری می کند. سفارش‌های باز در یک دفترچه سفارش جمع‌آوری می‌شوند، جایی که خرید و فروش با قیمت مشخصی جمع‌آوری می‌شود. بنابراین در صورت تساوی معامله انجام می شود.

بستر تبادل

پلتفرم معاملاتی نرم افزاری است که به معامله گران اجازه می دهد تا سفارش دهند و حساب های تجاری خود را مدیریت کنند. یک پلت فرم معاملاتی شامل اجزای مختلفی است که ضروری هستند اما به یکدیگر مرتبط نیستند. این اجزاء شامل سمت سرور، موتور تراکنش پلتفرم و سمت کلاینت هستند. پلتفرم معاملاتی یک جزء ضروری برای صرافی ارزهای دیجیتال است زیرا سطح توسعه مطابق با قابلیت استفاده آن است. این پلتفرم برای جذب کاربران باید سریع باشد، در غیر این صورت آنها احساس خوبی نسبت به سایت صرافی ارزهای دیجیتال شما نخواهند داشت و از آن استفاده نخواهند کرد. این پلتفرم باید دارای اجزای خاصی برای رسیدگی به سفارشات مشتری باشد.

ماژول تجمیع نقدینگی

نقدینگی معیاری است که نشان می‌دهد با چه سرعتی می‌توان یک دارایی را بدون تأثیر بر ثبات قیمت به دیگری تبدیل کرد. هنگامی که یک صرافی ارز دیجیتال ساخته می شود، نقدینگی باید در نظر گرفته شود. ماژول تجمیع نقدینگی برای افزودن ارائه دهندگان خارجی و الگوریتم های ساخت بازار داخلی طراحی شده است. این ماژول به سادگی ابزاری است که به شما کمک می کند بهترین نقدینگی ممکن را از ارائه دهندگان بی شماری دریافت کنید و آن را به صرافی ارز دیجیتال خود متصل کنید.

کیف پول

بالاترین سطح امنیت به توسعه کیف پول فیات و ارز دیجیتال بستگی دارد. کیف پول ارز دیجیتال، ارزهای دیجیتال را ذخیره می کند و امکان واریز و برداشت را فراهم می کند. این کیف پول ها برای انواع ارزهای دیجیتال قابل استفاده هستند.

اتاق بازرگانی

اتاق معاملات اتصالی است که در آن کاربر می تواند پول نقد خود را مشاهده کند. این اتاق شامل سیستم های پرداخت، گزارش های مالی و تجزیه و تحلیل داده ها است. به این اتاق به عنوان یک ابزار چند منظوره فکر کنید که به مدیریت داده های مشتری در یک مکان کمک می کند. این اتاق یک بار ساخته شده و از امکانات آن استفاده شده است. اما در صورت نیاز در آینده دوباره توسعه خواهد یافت.

پنل مدیریت یا داشبورد اختصاصی

پنل مدیریت به مدیران صرافی ارزهای دیجیتال کمک می کند تا بر تمام سیستم های پرداخت نظارت کنند. با توجه به اهمیت سایت و ابزارهای مدیریتی، این پیشخوان تمامی جنبه های قانونی مبادلات ارزهای دیجیتال را با استفاده از ماژول های AML/KYC و با استفاده از ابزارهای مختلف گزارش دهی و تحلیل پوشش می دهد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا