اخبار فناوری

رندر Motorola Moto G 2023 Stylus را ببینید

زمانی بود که سری گلکسی نوت تاثیر قابل توجهی بر بازار داشت. مطمئناً تقریباً هرگز رقیبی در کلاس پریمیوم وجود نداشته است، اما ال‌جی و موتورولا همیشه یک گوشی ارزان قیمت با قلم داخلی معرفی کرده‌اند. یکی از آنها سری Moto G Stylus بود. اگر از علاقه مندان به این نوع دستگاه ها هستید، هم اکنون می توانید رندر قلم موتورولا Moto G 2023 را مشاهده کنید.

رندر Motorola Moto G 2023 Stylus

سلسله Moto G Stylus موتورولا معمولا یک صفحه نمایش بزرگ داشت. همچنین قلم داخلی که در داخل بدنه دستگاه قرار می گیرد از دیگر ویژگی های مهم آن است.

همانطور که در رندر بالا مشاهده می کنید، وجود قلم در داخل این دستگاه همچنان تایید شده است. شیار قلم در سمت چپ قاب عقب (سمت راست نمای جلو) قرار دارد. البته این قلم مانند قلم گلکسی نوت نمونه فعالی نیست و امکانات زیادی ندارد اما برای نوشتن راحتتر یا عدم تکیه بر لمس دستگاه با انگشت مفید خواهد بود.

رندر Motorola Moto G 2023 Stylus

رندر Motorola Moto G 2023 Stylus

یک جزیره دوربین مستطیلی کم ارتفاع در پشت قابل مشاهده است. در داخل جزیره دوربین یک دوربین با لنز دوگانه، فلاش LED و کتیبه ای با f/1.8 قرار دارد.

همانطور که گزارش ها می گویند هر دوی این دوربین ها دارای وضوح 50 مگاپیکسل هستند. یکی از آنها دوربین اصلی و دیگری زاویه باز است. استفاده از 2 دوربین با وضوح بالا در یک دستگاه ارزان قیمت می تواند جالب باشد. زیرا دوربین زاویه باز عموما در این دسته از محصولات بی کیفیت است.

هیچ موضوع دیگری در این رندرها تایید نشده است. صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های کم که حفره ای برای دوربین سلفی دارد نیز تم مورد انتظار این روزها برای طراحی گوشی موبایل است که در این دستگاه شاهد آن هستیم.

نظر شما در مورد طراحی Motorola Moto G Stylus 2023 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا