اخبار فناوری

رندر های گلکسی Tab S9 FE Plus جزئیات طراحی این تبلت را نشان می‌دهد

می‌دانیم که سه تبلت بالارده سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked (در تاریخ ۲۶ جولای/ ۴ مرداد) معرفی خواهند شد. هم اکنون گفته می‌شود که این کمپانی در حال کار بر روی دو تبلت فن ادیشن جدید است. هر دو این دستگاه ها، چند ماه پیش با شماره مدل های SM-X516B و SM-X616B مشاهده شدند. در حال حاضر، رندر های گلکسی Tab S9 FE Plus جزئیات طراحی این تبلت آینده سامسونگ را نشان می‌دهد.

گلکسی Tab S9 FE Plus از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ برخوردار خواهد بود

گلکسی تب اس ۹ اف ای پلاس همانند سایر اعضای سری Tab S9، طراحی مدرنی دارد. ما فرض می کنیم که این موضوع برای Tab S9 FE معمولی نیز صادق باشد. رندر های گلکسی Tab S9 FE Plus نشان می‌دهد که این تبلت مورد بحث دارای دو دوربین در قاب پشتی خود است. به نظر می‌رسد که برای اولین بار، تبلت فن ادیشن سامسونگ به یک دوربین اولترا واید مجهز خواهد بود.

Galaxy Tab S9 FE Plus

Galaxy Tab S9 FE Plus

همانند سایر اعضای سری گلکسی تب اس ۹، Tab S9 FE Plus نیز دارای یک نوار مغناطیسی برای قرارگیری قلم S pen در قاب پشتی خود است. اما در حال حاضر مطمئن نیستیم که این نوار در محصول نهایی نیز قابل مشاهده خواهد بود یا خیر. با گذشت زمان، جزئیات بیشتری مشخص خواهد شد.  انتظار می‌رود که Galaxy Tab S9 FE+ از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد. هم اکنون، تراشه مذکور در گوشی های Galaxy A54 5G و Galaxy F54 5G به کار گرفته شده است.

Galaxy Tab S9 FE Plus

مطابق با گزارش SamMobile، از دیگر مشخصات Galaxy Tab S9 FE Plus می‌توان به برخورداری از سنسور اثر انگشت، صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی و اسپیکر های استریو اشاره کرد. گفته می‌شود که این دستگاه ابعاد ۱۸۵.۴×۲۸۵.۴×۶.۵۴ میلی متر خواهد داشت. این محصول ظاهراً در رنگ‌های خاکستری، سبز روشن، صورتی روشن و نقره‌ای عرضه خواهد شد. ممکن است که گلکسی تب اس ۹ اف ای پلاس در رویداد Unpacked ( در ۲۶ جولای)، رونمایی شود.

تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 FE با تراشه گلکسی A54 ارائه می‌شود؟ اگزینوس ۱۳۸۰

نظر شما درباره این تبلت آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/13/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-tab-s9-fe-plus-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا