اخبار فناوری

پیکسل 8a گوگل بار دیگر فاش شد: نمایشگر تخت با حاشیه های نه‌چندان باریک

اطلاعات زیادی در مورد گوگل پیکسل 8a لو رفت. دیروز رنگ بندی این گوشی هوشمند فاش شد. اکنون این دستگاه در وب سایت یک اپراتور آمریکایی دیده شده است. با ترنج برای اطلاع از جزئیات این گزارش با ما همراه باشید.

Pixel 8a در وب سایت یک شرکت هواپیمایی آمریکایی مشاهده شده است

افشاگر محبوب، ایوان بلاس، اخباری در مورد پیکسل 8a به اشتراک گذاشت. این گوشی هوشمند آینده گوگل در وب سایت سلولار ایالات متحده مشاهده شده است. در تصویری که ایوان بلاس به اشتراک گذاشته است، طراحی جلوی این گوشی را به وضوح می بینید.

داده های تلفن همراه ایالات متحده

وب‌سایت US Cellular چیز زیادی درباره Google Pixel 8a فاش نمی‌کند. اما می توانید تصویر صفحه نمایش این دستگاه را به وضوح ببینید. حاشیه های اطراف صفحه نمایش خیلی باریک نیستند. نه می توان گفت که حاشیه های اطراف صفحه نمایش پیکسل 8a ضخیم است و نه می توان گفت که حاشیه های کمی دارد.

پسندیدن منبع گزارش ها حاکی از آن است که گوگل صفحه نمایش تخت را در پیکسل 8a انتخاب خواهد کرد. دوربین سلفی نیز در داخل یک سوراخ پانچ و در مرکز بالای نمایشگر ظاهر می شود. تصویر منتشر شده در وب سایت US Cellular همچنین دکمه های فیزیکی Pixel 8a را نشان می دهد. دکمه پاور بالای دکمه های تنظیم صدا و در سمت راست قاب قرار دارد.

پیکسل 8a در چهار رنگ در رنگ های سبز، سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. گوگل نام این رنگ ها را به ترتیب نعناع، ​​چینی، ابسیدین و خلیج خواهد گذاشت. رنگ سبز نعنایی زیبا و چشم نواز است و در واقع همان رنگ سبز روشن است. رنگ های دیگر برای کاربران پیکسل آشنا هستند. Pixel 8a انتظار می رود ماه آینده معرفی شود. تقریباً مطمئن هستیم که این گوشی هوشمند در رویداد Google I/O 2024 (که در تاریخ 14 تا 15 می برگزار می شود) رونمایی خواهد شد. بخش اصلی این رویداد در 14 می است25 می) پیکسل 8a احتمالا در همان تاریخ رونمایی خواهد شد.

مشخصات مورد انتظار Pixel 8a

بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می رود گوشی پیکسل 8a با این تراشه عرضه شود کشنده G3 گوگل آن را دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این گوشی صفحه نمایشی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. مشخص است که مشخصات دوربین این گوشی هوشمند مانند نسل قبل باقی خواهد ماند. این بدان معناست که ما احتمالاً شاهد یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی خواهیم بود. انتظار می‌رود پیکسل 8a با اندروید 14 عرضه شود. اما احتمالاً به زودی پس از انتشار، اندروید 15 را دریافت خواهد کرد.

تصویر زنده Pixel 8a حاشیه های نمایشگر نسبتا بزرگ و پنل پشتی مات این گوشی را نشان می دهد.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند میان رده آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/14/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8a-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا