اخبار فناوری

وان پلاس ۱۲ با قاب پشتی چوبی یا حداقل با یک قاب محافظ از این جنس ارائه خواهد شد

وان پلاس همیشه از بازی با بافت قاب پشتی گوشی‌های خود لذت می‌برد. به نظر می‌رسد OnePlus 12 با یک شگفتی عرضه خواهد شد. بر اساس یک گزارش جدید، وان پلاس ۱۲ با قاب پشتی چوبی یا حداقل با یک قاب محافظ از این جنس ارائه خواهد شد.

قاب چوبی برای وان پلاس ۱۲

متاسفانه نه از ترجمه زبان چینی می‌توان متوجه شد که قاب پشتی خود گوشی از جنس چوب بوده یا قاب محافظ ساخته شده از چوب برای آن طراحی شده است. حتی تصویر مبهم قاب پشتی چیزی را دقیقا تایید نمی‌کند.

همچنین این موضوع جای بحث دارد که آیا قرار است چوب واقعی باشد یا فقط پلاستیک یا شیشه (یا ماده دیگری) استفاده شده که بافت چوب را شبیه‌سازی می‌کند.

وات پلاس سابقه استفاده از قاب‌های با بافت چوبی را برای برخی از دستگاه‌های خود دارد. حتی قاب پشتی چوبی قابل تعویض را برای اولین گوشی هوشمند خود یعنی OnePlus One ارائه کرده بود.

همانطور که می‌دانید وان پلاس ۱۲ در سالگرد ۱۰ سالگی این برند عرضه می‌شود. شاید با ارائه یک مدل دارای قاب چوبی، این برند بخواهد یادآوری به اولین تراشه خود در دنیای موبایل داشته باشد.

پیش‌تر برای شما در مایفون مگ نوشتیم که تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۱۲ برای ۱۳ آذر ۱۴۰۲ تعیین شده است. فاصله زیادی تا این تاریخ نداریم و به مرور گزارش‌های غیررسمی در کنار تیزرهای رسمی می‌تواند تکه‌های پازل را کنار هم بگذارد تا تصویر کامل‌تری داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ مایل به خرید یک گوشی با قاب پشتی چوبی هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/23/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%DA%86%D9%88%D8%A8%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%82%D9%84-%D8%A8%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا