اخبار فناوری

فناوری جدید برای باتری های آیفون 13 و مینی آیفون 13 به منظور کاهش فضای داخلی وکاهش قیمت

فناوری جدید برای باتری های آیفون 13 و مینی آیفون 13 به منظور کاهش فضای داخلی وکاهش قیمت

فناوری جدید برای باتری های آیفون 13 و مینی آیفون 13 به منظور کاهش فضای داخلی وکاهش قیمت

اپل سال آینده 4 مدل گوشی آیفون 13 عرضه می کند که طبق گزارشات ،سایز صفحه نمایش در هر 4 مدل به اندازه آیفون 12 می باشد.بر طبق آنالیز مینگ چی کو شاهد تغییرات داخلی متعددی در سال 2021 خواهیم بود.یکی از این تغییرات استفاده از فناوری صرفه جویی در فضای باتری در آیفون 13 و مینی آیفون 13 می باشد.

فناوری جدید باتری انعطاف پذیر فضای کمتری را اشغال می کند در حالی که هزینه کمتری نیز دارد اما مشخص نیست که آیا ظرفیت کلی افزایش می یابد یا خیر

طبق آنالیز شرکت تیان فنگ در آیفون 13 و مینی آیفون 13 از باتری انعطاف پذیراستفاده می شود.نخستین هدف برای استفاده از این نوع باتری،کاهش فضای داخلی گوشی و همچنین کاهش قیمت می باشد.اپل قصد دارد قیمت اولیه آیفون 13 و مینی آیفون 13 را کاهش دهد.اما فعلا مشخص نیست که آیا در مدل های جدید فضای بیشتری تعبیه شده است یا خیر.اپل در آیفون 12 از باتری کوچکتری نسبت به آیفون 11 استفاده کرد که طبیعتا نمی تواند از هردو مودم 5G  و از صفحه نمایش با سرعت بازیابی 120 هرتز به طور هم زمان استفاده کند.

ترکیب این دو به عمر باتری آسیب می رساند.اپل قبلا اعلام کرده بود که مودم 5G را با صفحه نمایش با سرعت بازیابی 120 هرتز ارائه می دهد و این تا زمانی بود که بازار فروش بهتر بود و اکنون تمرکزبر کارایی بیشتر باتری است.

طبق یادداشت تحقیقاتی مینگ چی کواین فناوری LCP Soft Board نامیده می شود،که از پلیمرمایع کریستال ساخته شده است.با توجه به اشاره قبلی مینگ چی کو،این فناوری برای مینی LED آیپد پروهای آینده نیز استفاده خواهد شد،که منجر به انتقال داده با سرعت بالا و تاخیر بسیار کمترمی شود.

طبق گزارش تولیدکننده تایوانی شرکت Career Technology که به زنجیره عرضه اپل پیوسته است حدود 40 تا 50 درصد از سفارشات باتری های انعطاف پذیر را به دست آورد.همین تولیدکننده اظهار داشته است که سفارشات آیپد پرو و ایرپاد3 آینده را عهده دار شده است. به طوری که دارایی اش در آغاز سال 2021 تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.همچنین،این اولین بارنیست که اپل از فناوری انعطاف پذیر استفاده می کند.

در سال 2017 که آیفون 8 و آیفون پلاس 8 عرضه شد،شرکت از این فناوری برای آنتن های LTE استفاده کرد اما در سال 2021 به نظر می رسد اپل می خواهد از فناوری انعطاف پذیر در موارد بیشتری استفاده کند.

خوشبختانه،آیفون 13 و مینی آیفون 13 از بردهای جدید و همچنین از باتری های بزرگترنسبت به مدل های قبلی خود استفاده می کند.ما تمام جزئیات را به شما ارائه می دهیم.در ادامه با ما همراه باشید.

                                             منبع خبر : Applelnsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا