اخبار فناوری

ظرفیت باتری و سرعت شارژر گلکسی فیت ۳ سامسونگ فاش شد

سامسونگ در حال کار بر روی یک گجت پوشیدنی جدید است که به زودی معرفی خواهد شد. ظرفیت باتری و توان شارژر گلکسی فیت ۳ سامسونگ در میان داده های گواهینامه TUV Rheinland مشاهده شده است.

گلکسی فیت ۳ از باتری پرظرفیت‌تری نسبت به نسل قبل برخوردار است

با نگاهی به داده های گواهینامه TUV Rheinland، متوجه می‌شویم که Galaxy Fit 3 دارای شماره مدل SM-R390 است. این گجت پوشیدنی موفق به دریافت گواهینامه های BIS و FCC نیز شده است. به عبارت دیگر، این محصول در بازار هند و بازار جهانی عرضه خواهد شد. همچنین رندر های منتشر شده از سوی WindowsReport طراحی این دستبند هوشمند را به ما نشان می‌دهد. هم اکنون، گواهی TUV Rheinland ظرفیت باتری گلکسی فیت ۳ را فاش می‌کند. این محصول از باتری ۲۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. این دستبند هوشمند از باتری کمی پرظرفیت‌تر نسبت به نسل قبل بهره می‌برد. ظرفیت باتری Fit 3 نسبت به نسل قبل ۴۱ میلی آمپر بیشتر است.

گواهی TUV Rheinland

این دستبند هوشمند آینده سامسونگ از شارژر ۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی فیت ۳ دارای یک دکمه در سمت راست، سنسور ضربان قلب و بند های غیر قابل جابجایی است. این محصول در رنگ صورتی به دست کاربران خواهد رسید و از GPS نیز برخوردار است که نسل های قبلی فاقد آن بودند. این گجت پوشیدنی از پلتفرم اندروید برخوردار بوده و از حافظه داخلی برای ارائه قابلیت پخش موسیقی بهره خواهد برد. سامسونگ هنوز به طور رسمی جزئیات Galaxy Fit 3 را به اشتراک نگذاشته است. با مایفون مگ همراه باشید زیرا که به محض انتشار اطلاعات جدید، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

احتمالا دسبتند هوشمند Galaxy Fit 3 سامسونگ با این ظاهر معرفی شود

نظر شما درباره این دستبند هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/13/%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D8%AA-%DB%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%85/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا