اخبار فناوری

ویدئو میکس فولد ۳ در دست مدیر عامل شیائومی منتشر شد

ویدئو شیائومی میکس فولد ۳، پیش از رونمایی این تلفن هوشمند و در دست مدیر عامل این شرکت منتشر شده است. ویدئو مذکور، حالت تایم لپس و قاب چرمی پشتی جذاب این دستگاه را نشان می‌دهد. قرار است MIX Fold 3 در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد ماه) معرفی شود.

ویدئو شیائومی میکس فولد ۳ فیلمبرداری تایم لپس این گوشی را نشان می‌دهد

لی جون، مدیر عامل شیائومی، با انتشار یک ویدئو از میکس فولد ۳ اولین تجربه محصول را با ما به اشتراک گذاشت. پنل پشتی این دستگاه، حس یک گوشی پریمیوم را به کاربران منتقل می‌کند. لی جون همچنین عملکرد «دوربین شناور» را نیز به نمایش گذاشته که یک روش جالب و راحت برای ضبط ویدیوی تایم لپس است. از طریق این ویدئو، ما ایده ای درباره کیفیت دوربین میکس فولد ۳ دریافت می‌کنیم. با کمک این ویدئو، لی جون ثابت می‌کند که تلفن هوشمند مورد بحث، ارزش انتظار کشیدن را دارد. چند روز پیش، مشخصات MIX Fold 3 شیائومی منتشر شده بود.

شیائومی میکس فولد ۳

Xiaomi MIX Fold 3

گفته می‌شود که گوشی هوشمند آینده شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۸.۰۲ اینچی AMOLED با وضوح 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. می‌دانیم که این تلفن هوشمند تاشو، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد کرد. این گوشی از باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی سیمی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی آزمایشی را انجام داده که در آن صفحه نمایش میکس فولد ۳ را به رنگ سفید درمی‌آورد. در این تست، تلفن هوشمند مورد بحث، ۸ ساعت و ۲۰ دقیقه دوام می‌آورد. این میزان، ۵۲ درصد بیشتر از نسل قبل است‌.

 

 

مطابق با گزارش Gizmochina، چهار لنز دوربین در سمت چپ بالای قاب پشتی MIX Fold 3 دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. می‌دانیم که در رویداد ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد) شیائومی، علاوه بر میکس فولد ۳، محصولات دیگری نیز (مانند Pad 6 Max و Redmi K60 Ultra) معرفی خواهند شد.

جزئیات دوربین شیائومی میکس فولد 3 به‌همراه نمونه عکس‌های آن منتشر شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/13/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا