اخبار فناوری

کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی پرجستجو در ماه گذشته: کد تخفیف دیجی کالا در صدر

اگرچه براساس آمار موجود، همچنان سهم فروش اینترنتی کالا در در مقایسه با خرید به صورت حضوری و آفلاین در ایران پایین است، اما همین میزان هم تعداد کاربران زیادی را درگیر کرده است. خرید از فروشگاه های اینترنتی می تواند مزایای فراوانی داشته باشد. از شفافیت قیمت ها گرفته تا صرفه جویی در زمان.

ضمن اینکه وجود امکاناتی مانند برگزرای جشنواره های مختلف و یا استفاده از کد تخفیف، می تواند در نهایت هزینه های کاربران را کاهش دهد. در ماه اخیر کاربران زیادی به دنبال یافتن کد تخفیف مناسب برای انجام خریدهای خود بوده اند که از این بین کد تخفیف دیجی کالا بیشترین سهم را در بین سایر فروشگاه ها داشته است. در ادامه به بررسی آمار میزان استفاده از کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی مختلف خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی یک وب سایت یا اپلیکیشن موبایل است که از طریق آن امکان بررسی کالای مختلف و خرید آن به صورت اینترنتی وجود دارد. تمامی فرآیند به صورت کاملا سیستمی و در هر ساعت از شبانه روز قابل انجام است. همچنین کاربران می توانند هزینه محصول خریداری شده را نیز به صورت اینترنتی پرداخت کنند. در نهایت در روز مشخص شده، کالا توسط فروشگاه اینترنتی به آدرس مورد نظر خریدار ارسال می شود.

معرفی انواع فروشگاه اینترنتی

همزمان با افزایش میزان استفاده کاربران از فروشگاه های اینترنتی، انواع مختلفی از این فروشگاه ها فعالیت خود را آغاز کرده اند. برخی از آنها به صورت عمومی فعالیت دارند و طیف وصیعی از کالا و محصول را به فروش می رسانند. برخی دیگر اما به صورت تخصصی در یک حوزه مشخص مانند کالای دیجیتال، آرایشی و بهداشتی و… فعالیت می کنند. در هر صورت تنوع این فروشگاه ها موجب شده تا کاربران بتوانند به راحتی به کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

لیست کدهای تخفیف پرطرفدار

اگر چرخی در بین فروشگاه های اینترنتی فعال بزنید متوجه تعداد بالای فروشگاه های فعال خواهید شد. اما تعداد محدودی از این فروشگاه ها به صورت دائمی مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. به عبارتی کاربران معمولا خریدهای خود را در فروشگاه های اینترنتی معتبر تکرار می کنند که همین امر سبب افزایش میزان تقاضا برای یافتن کد تخفیف این فروشگاه هاست. در ادامه تعدادی از فروشگاه های آنلاین که در ماه اخیر بیشترین جستجو را داشته اند، معرفی شده اند:

کد تخفیف دیجی کالا

در ماه اخیر کد تخفیف دیجی کالا با بیش از 315 هزار جستجو در صدر کدهای تخفیف فروشگاه اینترنتی قرار گرفت. بیشترین سهم نوع کد تخفیف نیز متعلق به کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان و کد تخفیف بدون محدودیت دیجی کالا بوده است. از آنجایی که دیجی کالا تنوع محصولات بالایی دارد، طبیعتا کاربران بسیاری نیز برای خرید به آن مراجعه می کنند.

کد تخفیف اسنپ فود

اگرچه نمی توان اسنپ فود را به طور دقیق جز فروشگاه های اینترنتی طبقه بندی کرد، اما امکان خرید از دسته بندی هایی مانند لبنیات، عطاری، گل و گیاه و… را می توان در این حوزه جای داد. البته توجه به این نکته نیز ضروری است که در حال حاضر بیشترین استفاده کاربران از اسنپ فود، سفارش غذای آنلاین است. با این حال کد تخفیف اسنپ فود با بیش از 156 هزار جستجو در بین پراستفاده ترین کدهای تخفیف قرار می گیرد.

کد تخفیف اکالا

فروشگاه اکالا که اخیرا نیز فعالیت خود را افزایش داده است، به طور تخصصی در حوزه سوپرمارکت فعالیت دارد. به همین دلیل کاربران در ماه گذشته، در مجموع بیش از 85 هزار مرتبه، کد تخفیف اکالا را جستجو کرده اند. مزایایی مانند تخفیف بر روی قیمت خرید، ارسال رایگان و سریع و تنوع بالای محصولات، موجب شده تا کاربران اکثر خریدهای سوپرمارکتی خود را از طریق این فروشگاه انجام دهند.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس که مدتی است به صورت مجزا از اسنپ فود و به طور تخصصی در حوزه فروش کالای سوپرمارکتی فعالیت دارد، توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. از آنجایی که در اسنپ اکسپرس سفارش ها از سوپرماکت های اطراف کاربران تامین می شود، تنوع بالاتر و همچنین زمان ارسال کوتاه تر از جمله مزیت های این فروشگاه به شمار می رود. همین امر سبب شده تا کد تخفیف اسنپ اکسپرس با بیش از 20 هزار جستجو، جز یکی از پراستفاده ترین کدهای تخفیف است.

کد تخفیف تکنولایف

احتمالا نام تکنولایف را شنیده باشید. فروشگاهی که فعالیت خود را با فروش کالای دیجیتال به خصوص گوشی موبایل آغاز کرد و هم اکنون طیف وسیع تری از گروه محصولات را به فروش می رساند. اگرچه جا برای رشد و توسعه این فروشگاه وجود دارد، اما در حال حاضر نیز با جستجو ماهانه بیش از 10 هزار بار، کد تخفیف تکنولایف نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

استفاده از کد تخفیف در سایر حوزه ها

در این مقاله آمار ارائه شده مربوط به فروشگاه های اینترنتی بود. اما توجه به این نکته نیز ضروری است که استفاده از کد تخفیف تنها مختص فروشگاه های آنلاین نبوده و بسیاری از حوزه های دیگر نیز، استفاده از کد تخفیف را شامل می شوند. از این بین می توان به کد تخفیف دیوار، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف سینماتیکت و… اشاره کرد.

دسترسی به کدهای تخفیف

خوشبختانه برای دسترسی به جدیدترین کدهای تخفیف فروشگاه های اینترنتی و سایر خدمات دهندگان، روش های متفاوتی وجود دارد. یکی از بهترین روش ها استفاده از سایت های منتشر کننده کد تخفیف مانند آفردیلی است. با مراجعه به این سایت می توانید به صورت رایگان، کد تخفیف فروشگاه یا خدمات مورد نظر خود را بیابید و از خرید ارزان تر لذت ببرید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/04/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا