اخبار فناوری

ویدئو تست باتری شیائومی ۱۴ پرو در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو مکس و دیگر رقبا

شیائومی ۱۴ پرو به عنوان پیشرو در استفاده از تراشه پرچمدار نسل جدید دنیای اندرویدی می‌تواند تا مدتی به عنوان معیار عملکرد نسل بعدی موبایل‌های پرچمدار این اکوسیستم نقش ایفا کند. به تازگی ویدئو تست باتری شیائومی ۱۴ پرو در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو مکس و دیگر رقبا منتشر شده و بیشتر به عنوان محکی برای عملکرد تراشه Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شده در پرچمدار جدید شیائومی می‌تواند عمل کند.

ویدئو تست باتری شیائومی ۱۴ پرو

رقبای حاضر در این ویدئو به خوبی انتخاب شده‌اند. شیائومی ۱۴ پرو در کنار بهترین پرچمدار نسل قبل این شرکت یعنی شیائومی ۱۳ اولترا قرار دارد. هر چند این دو دستگاه به صورت مستقیم با هم مرتبط نمی‌شوند اما ۱۳ اولترا فعلا جانیشن مستقیمی ندارد.

سپس وان پلاس ۱۱، گوگل پیکسل ۸ پرو، گلکسی اس ۲۳ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس حضور دارند.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، تمام اطلاعات مورد نیاز برای این مقایسه ارائه شده است. اکثر پرچمدارهای اندرویدی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری همراه است اما نماینده شیائومی یعنی Xiaomi 14 Pro به باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپری تجهیز شده است.

نمایشگر بزرگ و رزلوشن بالای آن در کنار تراشه نسل جدید ۳ نانومتری کوالکام می‌تواند از دیگر مشخصات موثر در این تست باشد. در این ویدئو علاوه بر بررسی عملکرد عمر باتری به کنترل دما نیز پرداخته شده است.

بیاید با هم به تماشای این ویدئو بنشینیم:

 

همانطور که در این ویدئو دیدی دمای شیائومی ۱۴ پرو به طرز خوبی کنترل می‌شد و نسبت به آیفون ۱۵ پرو مکس که در این زمینه تقریبا یک معیار محسوب می‌شود، خیلی خوب ظاهر شد.

همچنین از نظر عمر باتری توانست گلکسی اس ۲۳ اولترا را در این تست شکست بدهد. البته شایان ذکر است که این دستگاه به One UI 6.0 آپدیت شده بود.

نظر شما درباره عملکرد شیائومی ۱۴ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/12/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا