اخبار فناوری

وان پلاس Ace 2 Pro با پشتیبانی از شارژر ۱۵۰ واتی گواهی 3C را دریافت کرد

چند روز پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد گوشی هوشمند وان پلاس Ace 2 Pro در دست توسعه است. این دستگاه در بسیاری از وب‌سایت های صدور گواهینامه و همچنین در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده بود. این موضوع نشان می‌دهد که زمان زیادی تا معرفی OnePlus Ace 2 Pro نمانده است. در حال حاضر، این تلفن هوشمند موفق به دریافت تاییدیه 3C شده است.

لیست گواهی 3C جزئیات شارژر وان پلاس Ace 2 Pro را فاش کرد

امروز صبح، گوشی هوشمندی از برند وان پلاس با شماره مدل PJA110 در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شد. مدل ذکر شده متعلق به OnePlus Ace 2 Pro بوده و این گواهینامه مشخصات شارژر دستگاه را فاش کرده است. این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شارژر این دستگاه دارای شماره مدل «VCBEJACH» است. چند روز قبل، همین آداپتور در کنار Realme GT Neo 6 مشاهده شده بود. این آداپتور از حالت های ۱۵ وات (۵ ولت/۳ آمپر)، ۱۰۰ وات (۱۱ ولت/۹.۱ آمپر) و ۱۵۰ وات (۱۱ ولت/۱۳.۷ آمپر) پشتیبانی می‌کند. متاسفانه لیست گواهی 3C اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

گواهی 3C گوشی OnePlus Ace 2 Pro

می‌دانیم که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز وان پلاس Ace 2 Pro را بر عهده خواهد داشت. این تراشه بر اساس لیتوگرافی ۴ نانومتری نسل دوم TSMC تولید شده است. پردازنده مرکزی این تراشه از هسته قدرتمند Cortex-X3 (با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز) برخوردار است. پردازنده گرافیکی Adreno 740 و مودم Snapdragon X70 5G نیز به کمک پردازنده مرکزی این چیپست می‌آیند.

گفته می‌شود که این OnePlus Ace 2 Pro از یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی 1.5K خمیده برخوردار خواهد بود. همان طور که Myfixguide اشاره می‌کند، گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۱۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

OnePlus Ace 2

وان پلاس ایس ۲ پرو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 برخوردار خواهد بود

انتظار می‌رود که سه لنز دوربین در قاب پشتی وان پلاس Ace 2 Pro قرار گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته (احتمالا برخوردار از سنسور IMX890 سونی) و دوربین اولترا واید نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین ماکرو این دستگاه نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین سلفی این تلفن هوشمند از سنسوری با وضوح ۱۶ مگاپیکسل برخوردار بوده و درون یک پانچ هول قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی Ace 2 Pro وجود ندارد. اما مشاهده این تلفن هوشمند در وب‌سایت های مختلف صدور گواهینامه نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است.

وان پلاس Ace 2 Pro در میان داده های Geekbench مشاهده شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/26/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-2-pro-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%DB%B1%DB%B5%DB%B0-%D9%88%D8%A7%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا