اخبار فناوری

اوپو Find N3 تأییدیه های TKDN و NBTC را دریافت کرد: زمان زیادی تا رونمایی جهانی نمانده است

انتظار می‌رود که اوپو Find N3 در اواخر آگوست تا اوایل سپتامبر (اوایل تا اواسط شهریور) در چین معرفی شود. در گذشته، شماتیک و مشخصات این تلفن هوشمند تاشو به بیرون درز کرده است. این دستگاه در تایلند و اندونزی گواهینامه های مختلفی را دریافت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی مورد بحث در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد.

اوپو Find N3 بر خلاف دو نسل قبل در بازار جهانی عرضه خواهد شد

اوپو Find N3 با شماره مدل CPH2499 در میان داده های NBTC تایلند و TKDN اندونزی مشاهده شده است. این موضوع بسیار هیجان انگیز است. زیرا Oppo Find N و Find N2 تنها در بازار چین عرضه شدند. دریافت گواهینامه های مذکور توسط Oppo Find N3 نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند تاشو در بازار های جهانی نیز عرضه خواهد شد. متاسفانه لیست این دو تاییدیه هیچ یک از مشخصات Find N3 را فاش نمی‌کنند. خوشبختانه اما شایعاتی درباره مشخصات این گوشی منتشر شده است.

گواهی NBTC

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می رود Oppo Find N3 دارای صفحه نمایشی با وضوح بالا ۲۲۶۸ در ۲۴۴۰ پیکسل باشد. صفحه نمایش این تلفن هوشمند تاشو، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED تاشو ۸ اینچی و یک نمایشگر کاور ۶.۵ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه از ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود.

گواهی TKDN

گفته می‌شود که سه لنز دوربین در قاب پشتی Oppo Find N3 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این تلفن هوشمند تاشو وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار است. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، یکی از سه دوربین موجود در قاب پشتی این گوشی از نوع تله فوتو پریسکوپی بوده که قابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

گوشی تاشو وان پلاس Open همان اوپو Find N3 برای بازار جهانی خواهد بود

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو آینده اوپو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/26/%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-find-n3-%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-tkdn-%D9%88-nbtc-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B2%D9%85%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا