اخبار فناوری

ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی در جیب صاحبش آتش گرفت

ماجرای آتش گرفتن گوشی‌های برند شیائومی مانند ردمی و پوکو آنچنان کم تعداد نیستند. گاهی این اتفاق‌ها با صدمه مالی برطرف می‌شود اما متاسفانه گاهی به صدمات جانی می‌رسد. به تازگی از هند خبری می‌رسد که می‌گوید ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی در جیب صاحبش آتش گرفته است. خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشت اما گوشی کاملا نابود شد.

آتش گرفتن گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

مرد هندی به نام ناوین داهیا، گوشی Redmi Note 12 Pro خود را دو ماه پیش خریداری کرده است. چند هفته پیش و در حالی که گوشی وی در جیب پیراهنش بود، متوجه خروج دود می شود. او سپس احساس سوزش کرد و متوجه شد که تلفن در حال سوختن است. خوشبختانه او توانست دستگاه را قبل از اینکه آسیبی به خودش برساند، بیرون بیاورد.

هنوز دقیقا مشخص نیست که چه چیزی توانسته باعث آتش سوزی Redmi Note 12 Pro شود. به هر حال در آن شرایط به شارژر که وصل نبوده و همچنین کاربر از آن استفاده هم نمی‌کرده است.

این دستگاه متعاقباً در اثر آتش سوزی کاملاً از بین رفت. او پس از این اتفاق با خدمات مشتریان Redmi تماس گرفت اما پاسخ مناسبی دریافت نکرد. کاربر اصرار دارد که در صورت عدم دریافت پاسخ رضایت بخش از Redmi، اقدام قانونی علیه این شرکت انجام خواهد داد.

انتظار می رود که Redmi برای محافظت از ایمنی کاربران Redmi Note 12 Pro تحقیقاتی در مورد این موضوع انجام دهد.

بد نیست یادآوری کنیم بیشتر گزارش‌های آتش گرفتن گوشی توسط کاربران هندی منتشر می‌شود. مشخص نیست که دلیل این تمرکز حادثه‌های مشابه در هند چیست.

شما چطور فکر می‌کنید؟ دلیل این اتفاق چه چیزی می‌تواند باشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/30/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B2-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D8%B4-%D8%A2%D8%AA%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا