اخبار فناوری

واتس اپ ویژگی فیلتر های چت را ارائه کرد

واتس اپ اخیرا قابلیت جدیدی به نام فیلترهای چت را معرفی کرده است معرفی این طراحی شده است تا فرآیند جستجوی پیام ها را برای کاربران ساده کند.

ویژگی های فیلتر چت واتس اپ

طبق گفته WhatsApp، این فیلترها لیست چت شما را بر اساس معیارهای مختلف دسته بندی می کنند و نیازی به پیمایش خسته کننده در پیام های شما را از بین می برند.

این ویژگی شامل سه فیلتر است که در بالای لیست چت قرار دارند: همه، خوانده نشده و گروه ها. این فیلترها با یک کلیک ساده به انواع خاصی از مکالمات دسترسی پیدا می کنند:

هر کس: تمام پیام های موجود در صندوق ورودی شما را نمایش می دهد.

خوانا نیست: با نشان دادن پیام های خوانده نشده یا باز نشده، مکالماتی را که نیاز به توجه دارند برجسته کنید و اولویت بندی کنید.

گروه ها: همه چت های گروهی را در یک مکان جمع آوری می کند و دسترسی به بحث های با اولویت بالاتر را آسان تر می کند.

ویژگی های فیلتر چت واتس اپ

ویژگی های فیلتر چت واتس اپ

هدف WhatsApp این است که فرآیند جستجوی مکالمات را “سریع، یکپارچه و ساده” کند. معرفی فیلترهای چت با هدف تکمیل ویژگی های موجود مانند قالب بندی متن و گزینه های پین کردن پیام، به بهبود تجربه کاربر کمک می کند.

فیلترهای چت واتس اپ در حال حاضر برای بسیاری از کاربران در دسترس است و انتظار می رود در هفته های آینده در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

واتس اپ از معرفی این ویژگی جدید خبر داد:

ما معتقدیم که فیلترها سازماندهی را ساده می کنند، به مکان یابی مکالمات کلیدی کمک می کنند و ناوبری پیام را کارآمدتر می کنند. ما به توسعه گزینه‌های بیشتری ادامه می‌دهیم تا به شما در اولویت‌بندی موارد مهم کمک کنیم.»

نظر شما در مورد ویژگی فیلترهای چت در واتس اپ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/17/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا