اخبار فناوری

سری اپل واچ 8 احتمالا شامل سه نسخه خواهد بود

اپل واچ یا فرست واچ، گجت های بسیار محبوب و شایان ستایشی هستند. به گفته مارک گورمن نیوز بلومبرگ، سری اپل واچ 8 احتمالا شامل سه نسخه خواهد بود. ادامه دادن با مایفون مگ با من بودن.

اپل واچ سری 8 و سه نسخه متفاوت برای نیازهای مختلف

مارک گورمن، مدیرعامل بلومبرگ نیوز، پیش‌بینی‌های اپل واچ سری 8 خود را در آخرین شماره خبرنامه Power On منتشر کرد. او می‌گوید: «من فکر می‌کنم این بزرگترین سال در تاریخ ساعت هوشمند اپل از زمان معرفی مدل اصلی است. این کاملا درست است زیرا به گفته وی، انتظار می رود سه مدل مختلف از ساعت های هوشمند اپل در سال جاری عرضه شوند.

در نهایت، انتظار نمی‌رود که اپل ویژگی‌های مرتبط با سلامتی جدیدی را به مدل‌های اپل واچ 2022 اضافه کند. طبق گفته مارک گورمن، این سه نسخه شامل اپل واچ سری 8، اپل واچ SE و یک ساعت اپل با تمرکز بر سلامت هستند. ورزش ها. گورمن می گوید انتظار نمی رود اپل واچ 8 امسال حسگرهای سلامت جدیدی دریافت کند.

این ویژگی به بیماران دیابتی وابسته به انسولین اجازه می دهد تا قند خون خود را آزمایش کنند و به آنها نشان دهند که قبل از غذا چه مقدار انسولین تزریق کنند.

اپل واچ سری 8

بیماران دیابتی اکنون باید خون خود را از خود بگیرند، سپس آن را روی یک نوار تست گران قیمت بکشند و روی یک دستگاه گلوکومتر بگذارند تا سطح قند خون خود را بفهمند. این یک آزمایش دردناک و پرهزینه است که معمولاً سه تا چهار بار در روز انجام می شود. از طرفی آزمایش مهمی است زیرا اگر دیابتی بیش از حد انسولین مصرف کند، هوشیاری خود را از دست داده و به کما می رود.

اما گورمن می گوید که این سنسور امسال در سری اپل واچ 8 استفاده نخواهد شد. هدف اپل محاسبه سنسور گلوکز خون کاربر بدون نیاز به خونگیری یا استفاده از نوارهای تست گران قیمت (که یک بار استفاده می شود و سپس دور ریخته می شود) است.

اجزای حسگر گلوکز خون اپل واچ سری 8 توسط فروشندگان ساخته شده است

اپل ممکن است ویژگی های نظارت بر دمای بدن را به اپل واچ سری 8 و همچنین برخی از ویژگی های کلیدی برای پیگیری فعالیت و بهبود عملکرد اضافه کند. او همچنین انتظار دارد اپل از تراشه های سریع تری در تمام ساعت های هوشمند جدید خود استفاده کند.

اپل واچ سری 3 که در سپتامبر 2017 راه اندازی شد، به عنوان جایگزینی ارزان قیمت برای طرفداران اپل واچ عرضه شد. شاید از خود بپرسید که چرا باید اپل واچ سری 3 را خریداری کنید، در حالی که اپل واچ SE گزینه ارزان تری است؟ زیرا اولین نمایش از 199 دلار شروع می شود و گزینه ارزان تری نسبت به نسخه SE است که از 279 دلار شروع می شود.

WWDC احتمالا برای سومین سال متوالی یک رویداد مجازی خواهد بود

اپل واچ سری 8

گورمن اضافه می کند که انتظار دارد اپل بار دیگر میزبانی WWDC را به صورت یک کنفرانس مجازی برگزار کند. با وجود اینکه اپل الزام مشتریان به استفاده از ماسک در فروشگاه های خود را در برخی ایالت ها کنار گذاشته است، اما همچنان کارکنان فروشگاه های خود را ملزم به پوشیدن ماسک می کند. در عین حال، اپل هنوز از کارمندان خود درخواست نکرده است که به کار خود در این شرکت بازگردند.

گورمن همچنین به همه یادآوری کرد که اپل اولین آیفون SE مجهز به 5G را در 8 مارس 2022 (17 مارس 1400) معرفی خواهد کرد. اگرچه این دستگاه هنوز مشابه است آیفون 8 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی و دکمه هوم، اما تاچ آیدی است، اما شایعات می گویند چیپست 5 نانومتری دارد. A15 بیونیک استفاده می کند. این دقیقا همان مواد در سری است آیفون 13 پیدا خواهید کرد. این باعث می شود که آن یک گوشی جمع و جور قدرتمند باشد.

اپل واچ سری 8 دمای بدن را اندازه گیری می کند و ایرپادهای آینده قابلیت های سلامتی خواهند داشت

در خبرنامه امروز، گورمن می گوید اگر اپل قیمت آیفون SE جدید (2022) را به 199 دلار کاهش دهد، چه؟ آیفون SE 199 دلاری بدون شک یک حمله هسته ای به گوشی های اندرویدی است. در حالی که ساخت این دستگاه برای اپل حدود 200 دلار هزینه داشت، ممکن است قیمت قطعات از آن زمان کاهش یافته باشد.

مطابق با PhoneArenaبا توجه به اینکه ممکن است 200 دلار برای اپل بسیار ناچیز باشد (مخصوصاً از آنجایی که این اولین آیفون SE است که از 5G پشتیبانی می کند)، گزارش دیگری که روز شنبه به شما گفتیم نشان می دهد که اپل ممکن است گوشی ارزان تری باشد. قیمت جدید خود را حدود 300 دلار تعیین کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا