اخبار فناوری

با این کد تخفیف ها خرید سوپرمارکتی نصف قیمت می شود

آیا شما هم با دیدن صورتحساب خریدهای روزانه خود در سوپرمارکت از قیمت ها تعجب می کنید و به دنبال راهی برای کاهش این هزینه ها هستید؟ ممکن است تصور کنید کالاهای مصرفی و روزانه کالاهایی هستند که قیمت ثابتی دارند و باید با گرانی آنها کنار بیایید. اما اینطور نیست. سوپرمارکت های آنلاین و کد تخفیف این سوپرمارکت ها امکان خرید ارزان را برای همه فراهم کرده است. تنوع و میزان این تخفیف ها به قدری زیاد است که گاهی اوقات می توانند هزینه خرید را تا 50 درصد کاهش دهند. ناگفته نماند، مبالغ کم تاثیر زیادی بر هزینه های شما در دراز مدت خواهد داشت.

با کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی سوپرمارکت آشنا شوید

سوپرمارکت های آنلاین مانند اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی کالا جت از موفق ترین اپلیکیشن ها در این فضا هستند. این برنامه ها به شما امکان می دهند به طور همزمان به ده ها فروشگاه دسترسی داشته باشید. سوپرمارکت های آنلاین به دلیل داشتن منابع بیشتر، همکاری با تعداد زیاد فروشندگان و رقابت بین آنها، امکان ارائه تخفیف به مشتریان خود را دارند. این تخفیف ها به دو صورت ارائه می شود. اولین وضعیت، برخی حراج ها یا پیشنهادهای معامله ای است که محدود به برخی محصولات است. در این صورت می توانید قیمت های بسیار خوبی پیدا کنید. اما این پیشنهادات فقط برای مدت زمان مشخصی فعال هستند.

یکی دیگر از راه های تخفیف و خرید ارزان، کد تخفیف است. کدهای تخفیف اغلب در دسترس همه کاربران جدید و قدیمی است. اما آنها نیز شرایط خاص خود را دارند. نکته مثبت کوپن های تخفیف نسبت به سایر پیشنهادات این است که محدودیتی در نوع محصول یا زمان وجود ندارد. به عبارت دیگر اگر کد تخفیف دارید می توانید هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید و هر نوع کالایی را سفارش دهید. از سوی دیگر، برخی از کدهای انحصاری گروه محصول وجود دارد که در صورت مصرف زیاد آن گروه محصول، می توانید از آنها استفاده کنید.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

کد تخفیف اسنپ اکسپرس; ارزان و سریع

اسنپ ​​اکسپرس یکی از معروف ترین سوپرمارکت های آنلاین است که از ابتدا با مزیت سرعت بالا در ارسال سفارشات خود را معرفی کرد. بدون شک سرعت تحویل سفارشات در خرید سوپرمارکت مزیت بسیار مهمی است. اما یکی از بزرگترین نقاط قوت اسنپ اکسپرس تخفیف های جذاب و قیمت های پایین آن است. کد تخفیف اسنپ اکسپرس برای خریدهای اول و غیر اول برای هر کاربر جدید یا مشتری دائمی ارائه می شود و شما به عنوان خریدار می توانید از آن برای کاهش هزینه های خود استفاده کنید.

برای خرید مواد غذایی، میوه جات، سبزیجات، شیرینی، نان، لبنیات، محصولات پروتئینی و غیره می توانید از کد تخفیف اسنپ اکسپرس استفاده کنید. نحوه سفارش نیز ساده است، با جستجوی نام محصول یا بررسی اقلام موجود در فروشگاه های اطراف، می توانید اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنید. واضح است که قیمت هر محصول در زیر نوشته شده است; اما در صورت استفاده از کد تخفیف صحیح مبلغ پرداختی شما کمتر از این مبلغ خواهد بود. نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفت کیفیت است. اسنپ ​​اکسپرس و تمامی فروشگاه های آن موظفند همیشه بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و تاریخ انقضا برای شما ارسال کنند.

نوع تخفیف مبلغ تخفیف حداقل خرید شماره سریال تخفیف عوامل تعیین کننده
کد تخفیف اسنپ اکسپرس را در اولین خرید خود دریافت کنید 50 هزار تومان 150 هزار تومان AOF87GWWE5 ندارد
کد تخفیف روزانه اسنپ اکسپرس 50 هزار تومان 120 هزار تومان Ovc50 خرید اول
کد تخفیف اسنپ اکسپرس به ارزش 60 هزار تومان 60 هزار تومان 200 هزار تومان B2BOFCH60 خرید اول
اسنپ ​​اکسپرس کد تخفیف اول نیست 35 هزار تومان 200 هزار تومان Secondexp35 خرید درون برنامه ای

کد تخفیف دیجیکالا جت

دیجی کالا جت، خریدی مقرون به صرفه

از دیگر سوپرمارکت های آنلاین می توان به دیجی کالا جت اشاره کرد. اگر از وب سایت دیجی کالا بازدید کرده باشید، حتما قسمت مربوط به محصولات سوپرمارکتی را که با رنگ سبز مشخص شده است را دیده اید. دیجی جت یکی دیگر از سوپرمارکت های خانواده دیجی کالا است که برای خرید سریع و دریافت سفارش استفاده می شود. ابتدا به خاطر داشته باشید که اکثر سوپرمارکت های آنلاین یک روش رایج برای ارائه غذا دارند. چیزی که آنها را متمایز می کند مقدار و نوع کد تخفیف، تعداد فروشگاه ها در هر منطقه و مزایایی مانند ارسال رایگان است. به عبارت دیگر تفاوت آنها زیاد نیست و برای انتخاب از بین آنها بهتر است حداقل یک بار خرید از هر سوپرمارکت آنلاین را امتحان کنید تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید.

همچنین می توانید در دیجی کالا جت انواع میوه و سبزیجات تازه، گوشت، محصولات پروتئینی، لبنیات، نان، شیرینی، تنقلات، مواد غذایی، غذای حیوانات خانگی و … را سفارش دهید. کد تخفیف گیت دیجیکالا برای تمامی این دسته بندی ها ارائه شده است و می توانید در هنگام خرید از هر یک از آن ها تخفیف بگیرید و هزینه کمتری بپردازید. اگر سفارش شما شامل چندین نوع محصول مختلف است، کد تخفیف اول و غیر اول دیجی کالا جت برای شماست.

نوع تخفیف مبلغ تخفیف حداقل خرید شماره سریال تخفیف عوامل تعیین کننده
کد تخفیف برای اولین خرید دیجی کالا جت 40 هزار تومان 120 هزار تومان FFCHNC88 ندارد
کد تخفیف 40 هزار تومانی دیجی کالا جت 40 هزار تومان 300 هزار تومان FFCHPT67 استفاده غیراصولی و دوگانه
کد تخفیف نان رقمی 35 هزار تومان 200 هزار تومان FFCHPA9 نه اول
کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا جت 100% 120 هزار تومان کشتی 633 ندارد

کد تخفیف اکالا

ایکالا، نزدیکترین فروشگاه در شهر

مهم نیست کجا زندگی می کنید، این شانس وجود دارد که بتوانید شعبه آفوگ کوروش را در شهر یا حتی محله خود پیدا کنید. تعداد شعب زیاد و سهولت دسترسی از مهم ترین ویژگی های این فروشگاه زنجیره ای است. اکالا را می توان نزدیک ترین شعبه افک کوروش دانست که برای رسیدن به آن کافیست اپلیکیشن موبایل را باز کنید. یکی از تفاوت های اکالا با سایر سوپرمارکت های آنلاین این است که این گروه با فروشندگان داخلی همکاری نمی کند و کالاهای خود را از آغوف کوروش تامین می کند. به عبارت دیگر محل پردازش و ارسال سفارشات، نزدیکترین شعبه Ugok Kuruş به آدرس شما می باشد.

آفوگ کوروش و به دنبال آن اکالا تخفیف های مداوم و قیمت پایین را مهمترین مزیت خود اعلام کرده است. با خرید از اکالا علاوه بر بهره مندی از تخفیف های همیشگی، می توانید از کد تخفیف اکالا نیز استفاده کرده و هزینه خرید را کاهش دهید. این کد تخفیف برای خرید اول و غیر اول در دسته بندی پروتئین، لبنیات، خواربار، تنقلات، میوه جات، ادویه جات، کنسرو، محصولات بهداشتی و … معتبر است. با اعمال هر کد تخفیف در سفارشات خود هزینه کمتری پرداخت کرده و هزینه های روزانه خود را کاهش می دهید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال اپلیکیشن از اکالا برای همه رایگان است.

نوع تخفیف مبلغ تخفیف حداقل خرید شماره سریال تخفیف عوامل تعیین کننده
کد تخفیف برای اولین خرید اکالا 30 هزار تومان 150 هزار تومان offch30 ندارد
کد تخفیف روزانه اکالا 20 هزار تومان 100 هزار تومان offch20 خرید اول
کد تخفیف اکالا 50 تومن 50 هزار تومان 200 هزار تومان CRN50 نه اول
کد تخفیف اکالا برای خرید دوم 100 هزار تومان 900 هزار تومان Ovc1 نه اول

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/17/%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%87%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D8%B5%D9%81-%D9%82/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا