اخبار فناوری

واتس اپ به‌زودی امکان تأیید حساب با ایمیل را فراهم می‌کند

طبق جدیدترین یافته‌های وب‌سایت WaBetaInfo که همواره ویژگی‌های واتس اپ را پیش از انتشار رسمی آن‌ها به‌درستی فاش می‌کند، این برنامه درحال کار بر روی یک قابلیت است که به شما امکان می‌دهد از آدرس ایمیل برای تأیید حساب خود استفاده کنید.

تأیید حساب با ایمیل واتس اپ

در زمان نگارش این مطلب، فرآیند تأیید واتس اپ ازطریق شماره تلفن انجام می‌شود. اگرچه شماره تلفن هنوز هم بهترین و ایمن‌ترین راه برای تأیید حساب به‌شمار می‌رود، اما امکان انتخاب آدرس ایمیل نیز قطعاً چیزی است که به شما کمک می‌کند تا درصورت نداشتن دسترسی به تلفن همراه یا مسدود شدن شماره، از این روش برای تأیید حساب استفاده کنید. منبع مذکور فاش می‌کند که این ویژگی هنوز درحال توسعه است، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا درنهایت برای همه منتشر شود.

تأیید حساب با ایمیل واتس اپ

تأیید حساب با ایمیل واتس اپ

درحال‌حاضر، هنوز مشخص نیست که فرآیند تأیید جدید واتس اپ چگونه کار می‌کند و آیا به‌طور کامل نیاز به شماره تلفن را از بین می‌برد یا خیر. این ویژگی در نسخه بتای WhatsApp v2.23.16.15 در اندروید موجود است و همان‌طور که گفته شد، هنوز مراحل توسعه خود را سپری می‌کند. این به این معنی است که مدتی طول می‌کشد تا درنهایت برای عموم کاربران منتشر شود و به‌طور کامل در دسترس قرار گیرد.

در طی دو ماه گذشته، ما شاهد اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید زیادی به واتس اپ بوده‌ایم، ازجمله امکان ارسال پیام به مخاطبین ذخیره‌نشده، همچنین امکان ارسال پیام‌های ویدیویی، ارسال تصاویر با کیفیت بالاتر و حتی کار بر روی یک ویژگی که به شما اجازه می‌دهد نام کاربری ایجاد کنید که شما را از دردسر دادن شماره خود به افراد ناشناس نجات می‌دهد. برخی از این ویژگی‌ها درحال‌حاضر منتشر شده‌اند، درحالی‌که برخی دیگر درحال آزمایش هستند و در آینده ارائه خواهند شد.

نظر شما پیرامون قابلیت تأیید حساب با ایمیل در WhatsApp چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/06/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D8%A8%D9%87%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا