اخبار فناوری

پرفروش ترین ساعت مچی زنانه در ایران + قیمت و راهنمای خرید

ساعت شیک همان چیزی است که می‌تواند بین تفاوت بین یک استایل ساده و یک استایل منحصر به فرد باشد. به نظر شما سلیقه خانم‌های ایرانی در انتخاب ساعت مچی چطور است و اصلا چه برندها و مدل‌هایی در ایران بیشترین فروش دارند؟ در این مطلب قصد داریم قیمت ساعت مچی زنانه را به همراه پرفروش‌ترین مدل‌ها بررسی کنیم. البته مدل‌های متفرقه را کنار گذاشته‌ایم و تنها در مورد برندهای مناسب و مطرح صحبت خواهیم کرد،‌ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید. اگر قصد مشاهده تعرفه و هزینه این ساعت‌ها را دارید، از صفحه قیمت و خرید ساعت مچی زنانه از الیت آنلاین، بازدید نمایید.

ساعت مچی عقربه ایی زنانه جاست کاوالی مدل JC1L190M0035

 

روبرتو کاوالی از مطرح‌ترین برندهای ایتالیایی جهان است. این برند مجموعه کاملی از همه چیزهایی دارد که استایلی شیک و مدرن به شما هدیه می‌کند و وجود ساعت هم از واجبات هر استایل لوکسی به شمار می‌آید. نام برند ساعت مجموعه کاوالی، جاست کاوالی است و معروف‌ترین کالکشن آن نیز کالکشن Signature snake است که طراحی بسیار خاص و جذابی دارد. این مدل ساعت بیش از این که تنها یک ساعت ساده باشد،‌ نوعی اکسسوری شیک و منحصر به فرد است. ساعت مدل JC1L190M0035 از بند استیل کاملا مقاوم ساخته شده که رنگ طلایی بسیار زیبایی دارد.

صفحه این ساعت با کریستال معدنی ضد خش محافظت می‌شود و مدل چند ضلعی با قطر ۳۰ میلی‌متری دارد. این ساعت برای شیک‌تر شدن بیشتر با نگین‌های اتمی تزیین شده و البته ضد آب هم هست. قیمت ساعت مچی زنانه جاست کاوالی حدود ۹ میلیون تومان است.

 

ساعت مچی عقربه ایی زنانه اسپریت مدل ES1L167L0055

 

اسپریت یکی از برندهای آمریکایی است که با ساده و در عین حال کاربردی بودن محصولات خود تنوانست به شدت رشد کند و محبوب شود. ساعت مچی زنانه اسپریت به دلیل خوش ساخت بودن و طراحی‌های مینیمال در ایران هم خیلی محبوب شده است و ساعت مدل ES1L167L0055 هم از این قاعده مستثناء نیست. قاب رزگلد در کنار صفحه و بند چرم سرمه‌ای، ترکیب رنگ بسیار جذابی را در این ساعت به وجود آورده که روی دست جلوه خاصی ایجاد می‌کند. داخل صفحه از کریستال‌های اتمی برای درآوردن ساعت از سادگی استفاده شده است. رنگ قاب ساعت کاملا ثابت است و خود ساعت هم تا ارتفاع ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است که خیال‌تان را از آسیب رسیدن به آن راحت می‌کند. قیمت ساعت مچی زنانه اسپریت مدل ES1L167L0055 حدود ۴۷۰۰۰۰۰ تومان است.

ساعت مچی دیجیتال کاسیو مدل F-91WS-4DF

 

ساعت‌های کاسیو همیشه با کیفیت مناسب، طراحی‌های همه پسند و البته پرتنوع و مهم‌تر از همه قیمت مناسب خود شناخته می‌شوند. در میان مدل‌های مختلف ساعت کاسیو، کالکشن دیجیتالی این ساعت همواره جزو پرفروش‌ترین‌ها چه در ایران و چه در جهان بوده است و طراحی آن قطعا منحصر به فرد محسوب می‌شود. اولین چیزی که در مورد مدل F-91WS-4DF جلب توجه می‌کند رنگ صورتی خاص و دخترانه آن است. ظاهر ساعت به شدن نوستالژیک است و با استفاده از آن قطعا یاد خاطرات کودکی خواهید افتاد. این ساعت بند پلاستیکی نیمه شفافی دارد که روی مچ خودنمایی می‌کند و مانند دیگر ساعت‌های دیجیتالی کاسیو اندازه بسیار جمع و جوری هم دارد. این ساعت هم در برابر آب مقاوم است و برای خرید آن حدود ۱۳۵۰۰۰۰ تومان نیاز دارید.

 

ساعت مچی فره میلانو مدل FM1L041M0181

 

از ساعت‌های لوکس و خاص در لیست خرید پرفروش‌ترین ساعت‌های زنانه، ساعت مچی زنانه فره میلانو است. برند فره میلانو از برندهای مطرح ایتالیایی است که کار خود را با تولید جواهرات و اکسسوری شروع کرده و حالا نیز ساعت‌های کلاسیک بسیار شیکی را تولید می‌کند. کارهای مختلف فره میلانو شباهت زیادی به هم دارند. ساعت مدل FM1L041M0181 یک مدل بسیار شیک و مخصوص خانم‌هایی است که ساعت‌های تمام طلایی را می‌پسندند و دوست دارند در مهمانی‌ها و مجالس از ساعت زیبای خود لذت ببرند. موتور سوییسی ساعت سبب شده علاوه بر ظاهر زیبا کارایی بسیار خوبی هم داشته باشد که در کنار جنس مقاوم در برابر آب و تمام استیل، این ساعت را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند که ارزش پرداخت ۱۵ میلیون تومانی‌اش را داشته باشد.

 

ساعت مچی زنانه سیکو مدل SYMK19J1

 

برند ژاپنی سیکو نیازی به معرفی ندارد،‌برندی نام‌آشنا و یکی از بهترین کمپانی‌های ساعت سازی در جهان که قدمت بالایی هم در این زمینه دارد. معروف‌ترین مدل‌های سیکو هم ساعت‌های کلاسیک گرد با بند فلزی و ساده است. ساعت سیکو مدل SYMK19J1 نیز یک مدل کلاسیک و عالی برای خانم‌ها است که طراحی بسیار ظریف و جمع و جوری دارد. این ساعت دو رنگ استیل و طلایی برای استفاده روزانه عالی و تا عمق ۳۰ متری ضد آب است. صفحه ساعت سفید است و با عقربه‌های طلایی مزین شده که هارمونی آن را با رگه‌های طلایی بند افزایش می‌دهد. قیمت خرید این ساعت بااصالت و زیبا حدودا ۱۲ میلیون تومان است و برای طرفداران این برند هدیه‌ای عالی محسوب می‌شود.

 

ساعت مچی عقربه ای کیو اند کیو مدل VR52J017Y

 

به عنوان آخرین مدل در این لیست وست داریم یک مدل ساعت بسیار اقتصادی هم معرفی کنیم. برند کیو اند کیو زیرمجموعه برند مطرح سیتیزن است. این برند ساعت مچی به دلیل طراحی‌های زیبا در کنار قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه خود و صد البته کیفیت خوبی که دارد معروف شده است. اکثر ساعت‌های کیو اند کیو به صورت اسپرت تولید شده و مردانه و زنانه ندارند و از رنگ‌های زنده و خاص زیبا بهره می‌برند. ساعت مدل VR52J017Y نیز از ترکیب متضاد نارنجی و سرمه‌ای استفاده کرده که نتیجه بسیار خوب و موفقی داشته است. در این ساعت از موتور کوارتز ژاپنی استفاده شده است که مدت زیادی برای‌تان کار خواهد کرد. جنس قاب ساعت پلاستیک فشرده و جنس بند آن سیلیکونی است که ظاهر اسپرت ساعت را تکمیل می‌کند. قیمت ساعت مچی زنانه کیو اند کیو نیز تنها حدود ۸۰۰ هزار تومان است.

 

جمع بندی

 

در این مقاله انواع ساعت مچی پرفروش زنانه را از ساعت مچی زنانه اسپریت گرفته تا ساعت مچی زنانه فره میلانو به همراه قیمت‌ها بررسی کردیم و سعی کردیم از مدل‌های لاکچری تا اقتصادی را معرفی کنیم. البته که خرید ساعت علاوه بر قیمت به استایل شخصی و کاربرد شما نیز بستگی دارد. برای این که خیال‌تان از ساعتی که می‌خرید و منصفانه‌ترین قیمت ممکن راحت باشد،‌ فراموش نکنید حتما از فروشگاه‌های ساعت معتبر و مطمئن خرید کنید و خاطره لذت بخشی را برای خود رقم بزنید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/20/%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%85%DA%86%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%82%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا