اخبار فناوری

هواوی Pura 70 با ابزار AI Photo Retouch خود می‌تواند تصاویر را در 10 ثانیه ویرایش کند

گوشی های پرچمدار سری هواوی بورا 70 این خود را با ویژگی های جالب عکاسی معرفی کرده است که یکی از آنها ابزار “AI Photo Retouch” است. درست مانند نامش، این ویژگی به صورت هوشمند عکس شما را ویرایش می کند و صحنه های ناخواسته لحظات زیبای شما را به طور طبیعی و در کمترین زمان حذف می کند.

ابزار روتوش عکس هوآوی Bora 70 AI

اگر عاشق عکس گرفتن هستید اما اغلب از اشیاء ناخواسته در کادر ناامید می شوید، روتوش عکس با هوش مصنوعی این انتخاب مناسب برای شماست. این قابلیت قابلیت حذف قسمت های غیر ضروری تصویر را بدون کاهش کیفیت واقعی تصویر دارد.

ابزار AI‎Photo Retouch یک نسخه تغییر یافته از ویژگی «Erase» است. یکی از کاربران Weibo به نام MrRiceBall اخیراً این ویژگی جدید را آزمایش کرده است تا ببیند چگونه کار می کند استفاده می کند تمام شد.

کاربران می توانند به سادگی یک تصویر را انتخاب کرده و قسمت خاصی را که می خواهند حذف کنند انتخاب کنند. عملکرد روتوش عکس هوش مصنوعی محیط جسم را تعیین کنید یا یک طرح کلی در اطراف فرد ایجاد می کند، بدون اینکه هیچ قسمت دیگری از تصویر را شامل شود.

ابزار روتوش عکس هوآوی Bora 70 AI

ابزار روتوش عکس هوآوی Bora 70 AI

شایان ذکر است که ویژگی روتوش عکس AI نه تنها اشیاء ناخواسته را از تصویر حذف می کند، بلکه با ترکیب پس زمینه با مناطق خاصی که تحت فرآیند حذف اشیا قرار گرفته اند، جلوه ای طبیعی را نیز تضمین می کند.

پس از استفاده از این قابلیت، هیچ تاری یا تاری در تصویر مشاهده نمی شود، اما رنگ های زنده تر و کیفیت بهبود یافته به تصویر نهایی اضافه می شود. حذف کامل رهگذران یا درهم ریختگی ها بر ویژگی های تصویر تاثیری ندارد و آن را طبیعی تر می کند.

قابلیت روتوش تصاویر با هوش مصنوعی در هر چهار مدل سری هوآوی بورا 70 آنجا. با این حال، این احتمال وجود دارد که غول فناوری چین در آینده آن را با آخرین نسخه های نرم افزار HarmonyOS به دستگاه های بیشتری عرضه کند.

نظر شما در مورد ابزار AI Photo Retouch برای سری Huawei Pura 70 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/21/%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-pura-70-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-ai-photo-retouch-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا