اخبار فناوری

پوستر جدید Redmi Note 12 Turbo به حاشیه های باریک صفحه نمایش این گوشی اشاره دارد.

ردمی دیروز تایید کرد که گوشی هوشمند نوت 12 توربو در تاریخ 28 مارس در چین رونمایی خواهد شد. این دستگاه اولین گوشی هوشمند دارای تراشه است اسنپدراگون 7 پلاس نسل دوم مجهز است پوستری که دیروز منتشر شد، طراحی پشتی گوشی را فاش کرد. اکنون این شرکت یک پوستر تبلیغاتی جدید دارد ردمی نوت 12 توربو منتشر شده این پوستر جزئیات بیشتری از طراحی نوت 12 توربو را نشان می دهد.

پوستر جدید ردمی نوت 12 توربو منتشر شد: حاشیه های صفحه نمایش حتی کمتر از آیفون 14 است؟

پوستر جدید Redmi Note 12 Turbo نشان می دهد که حاشیه های صفحه نمایش این گوشی هوشمند کمتر از آیفون 14 خواهد بود. پوسترهای جدید نشان می دهد که حاشیه های صفحه نمایش Note 12 Turbo بسیار نازک است. حاشیه های کناری صفحه نمایش تنها 1.9 میلی متر، حاشیه بالا 1.4 میلی متر و حاشیه پایین 2.2 میلی متر است. به لطف حواشی بسیار کم، صفحه نمایش OLED این گوشی هوشمند 94.4 درصد از قاب جلویی این دستگاه را به خود اختصاص خواهد داد. خوشبختانه این گوشی هوشمند دارای شاسی فلزی خواهد بود.

لبه های صفحه نمایش Redmi Note 12 Turbo

Redmi Note 12 Turbo 191 گرم وزن و تنها 7.9 میلی متر ضخامت دارد. گواهی 3C این گوشی هوشمند تایید می کند که دستگاه به باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.ردمی ادعا می کند که عمر باتری دستگاه 1.3 روز خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشد. اما این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است. پوسترها نشان می دهند که این گوشی هوشمند به دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی، دو بلندگوی استریو، جک 3.5 میلی متری صدا و فرستنده مادون قرمز مجهز می شود.

پوستر Redmi Note 12 Turbo

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند شیائومی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح FullHD+ و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز باشد. گیزموچینا وی خاطرنشان می کند که سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار می گیرد. و دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی دارای حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است. احتمالا دوربین سلفی Redmi Note 12 Turbo وضوح 16 مگاپیکسلی دارد و سیستم عامل آن سیزدهمین نسخه اندروید (با رابط کاربری MIUI 14) خواهد بود.

شیائومی ردمی نوت 12 توربو با اسنپدراگون 7+ Gen 2 در تاریخ 8 آوریل 1402 معرفی خواهد شد.

بر اساس پوسترهای منتشر شده، نظر شما در مورد Redmi Note 12 Turbo چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا