اخبار فناوری

هوم پاد اپل با نمایشگر LCD بار دیگر فاش شد

شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی آن است هوم پاد جدید این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی LCD در بالا است و ما قبلاً تصاویری از دستگاه اعلام نشده را در سراسر وب مشاهده کرده ایم. اکنون، کوسوتامی، کلکسیونر اپل، با تصویری جدید بازگشته است که بخش دیگری از یکی از نمونه های اولیه هوم پاد را نشان می دهد.

هوم پاد اپل با نمایشگر LCD

در یک شغل در ایکسکاربر Kosutami بخشی از صفحه نمایش هوم پاد را نشان می دهد که شامل یک شیشه خمیده بزرگ است که تقریباً تمام سطح بالای بلندگو را می پوشاند. این قطعه با نمونه اولیه هوم پاد که قبلا فاش شده بود با صفحه نمایش LCD خمیده مطابقت دارد. به عنوان مثال، هوم پاد فعلی یک سطح لمسی صاف با LED های متعدد برای نشان دادن ترکیب رنگ ها دارد.

مدتی است که اپل در حال بررسی شایعات در مورد ایده هوم پاد با صفحه نمایش است. طبق گزارش های قبلی، اپل به صورت داخلی روی چندین نمونه اولیه هوم پاد با نمایشگر کار کرده است، از جمله نمونه ای که شبیه آمازون اکو شو است. با این حال، طبق مقاله‌ای که امروز به بیرون درز کرد، به نظر می‌رسد که مدل اپل جاه‌طلبی کمتری خواهد داشت و یک صفحه نمایش در بالا برای نمایش اطلاعات سریع وجود دارد.

هوم پاد اپل با نمایشگر LCD

هوم پاد اپل با نمایشگر LCD

قبلاً فاش شده بود که صفحه هوم پاد آینده می تواند اطلاعات اولیه در مورد رسانه پخش شده در برنامه هایی مانند Apple Music و Apple Podcasts را نمایش دهد. صفحه هوم پاد همچنین می‌تواند اعلان‌های مهمی را نمایش دهد که به کاربران اجازه می‌دهد به تماس‌های تلفنی و پیام‌ها پاسخ دهند.

در همین حال، کد موجود در tvOS 17.4 نمونه اولیه هوم پاد پیشرفته‌تری را با نمایشگر آی‌پد مینی در اندازه 6 تأیید کرده است. با این حال او ادعا می کند که عرضه این محصول در سال 2024 بعید است.

نظر شما در مورد هوم پاد اپل با نمایشگر LCD چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/21/%D9%87%D9%88%D9%85-%D9%BE%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-lcd-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا