اخبار فناوری

اسپیکر سونی SRS-XB100 در رنگ های متنوع و شاد معرفی شده است

امروز گزارشی در مورد امکان تنوع رنگ زیاد برای Xperia 10 Mark 5 ما سونی داشتیم. ممکن است زیاد مرتبط نباشد، اما گزارش دیگری اسپیکر سونی SRS-XB100 را در یک طرح رنگی رنگارنگ و شاد به ما نشان می‌دهد.

اسپیکر سونی SRS-XB100

برند ژاپنی سونی تجربه طولانی در بخش صدا دارد. از هدفون گرفته تا بلندگو و سیستم های صوتی خودرو با برندهای انحصاری. همچنین سابقه طولانی در رده محصولات واکمن که مدتی در گوشی های موبایل سونی اریکسون و حتی اولین محصولات با برند سونی حضور داشتند. البته این شرکت همچنان واکمن یا دستگاه های حرفه ای ضبط صدا تولید می کند.

سونی در ادامه روند تولید اسپیکرهای هوشمند محصولاتی را نیز در این زمینه تولید کرده است اما حضور پررنگی ندارد. به تازگی محصولی به نام SRS-XB100 به بیرون درز کرده است که طراحی مشابه اسپیکر قبلی این برند دارد.

SRS-XB100

SRS-XB100

SRS-XB100

SRS-XB100

SRS-XB100

SRS-XB100

همانطور که از تصاویر بالا می بینید، طراحی این اسپیکر کاملا شبیه به Sony SRS XB13 است. یک اسپیکر بلوتوث با حجم کم که در دسته محصولات EXTRA BASS این برند قرار می گیرد. دارای پورت USB C برای شارژ است و از بلوتوث 5 برای ارتباط بی سیم با منبع پخش موسیقی استفاده می کند.

سونی SRS XB13 یک اسپیکر هوشمند به حساب نمی آمد. در مورد محصول جدید که در 4 رنگ رونمایی شد، نمی دانیم که آیا با محصول هوشمندی روبه رو خواهیم بود یا خیر.

در حال حاضر طرح و رنگ بندی متنوع و شاد آن شناخته شده است. طرح رنگی که قبلا در موبایل های سونی اکسپریا دیده شده بود. نطر شما چی هست؟ آیا منتظر این اسپیکر بلوتوث سونی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا