اخبار فناوری

هدست ویژن پرو اپل از حالت سفر برای تجربه بهتر در هواپیما بهره می‌برد

اپل به‌تازگی SDK سیستم‌عامل VisionOS را منتشر کرده است که می‌توانید با استفاده از Xcode در مک آن را آزمایش کنید. SDK جزئیات جالب و جدیدی را در مورد این پلتفرم و نحوه استفاده کاربران از ویژگی‌های خاص Vision Pro در حالت‌های مختلف نشان می‌دهد. طبق آخرین گزارش‌ها، ویژن پرو اپل دارای حالت سفر برای تجربه تماشای پیشرفته همراه با حالت جستجوی بصری است که در هواپیما،‌ امکان تجربه بهتر از این هدست را فراهم می‌کند.

حالت سفر هدست ویژن پرو اپل

با حالت جستجوی بصری، هدست ویژن پرو قادر خواهد بود آیتم‌ها و متن‌های اطراف آن‌ها را شناسایی کند. علاوه‌بر این، هدست اطلاعات مربوط به یک مورد خاص را نشان می‌دهد و به شما امکان تعامل و کپی متن را می‌دهد تا بتوانید آن را در برنامه‌ها دیگری جایگذاری کنید. علاوه‌بر این، امکان ترجمه 17 زبان مختلف به‌صورت آنی را نیز خواهید داشت.

به‌گزارش macrumors، به‌غیر از جستجوی بصری، ویژن پرو دارای یک حالت سفر نیز است که اپل در مراسم رونمایی از هدست خود به‌طور دقیق به آن اشاره نکرد. این حالت به‌طور خاص برای سفر با درنظرگرفتن محیطی که با آن در تعامل هستید، طراحی شده است. به‌عنوان‌مثال، شما یک حالت اختصاصی در فضای محدود یک کابین هواپیما خواهید داشت. ازآنجایی‌که فضای محدودی در کابین دارید، VisionOS طیف وسیعی از گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دسترسی به این حالت، چند پیش‌نیاز وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. حالت سفر عملکردی را بر اساس فضای محدود ارائه می‌دهد.

آیا در هواپیما هستید؟

اگر در هواپیما هستید، برای ادامه استفاده از اپل ویژن پرو، باید حالت سفر را روشن نگه دارید.

در حالت سفر در جای خود ثابت بمانید.

تا زمانی که این حالت خاموش است در جای خود ثابت بمانید.

برخی از ویژگی‌ها خاموش خواهند بود.

حالت فعلی ممکن است دقت نگاه شما را کاهش دهد.

حالت سفر هدست ویژن پرو اپل

حالت سفر هدست ویژن پرو اپل

رشته‌های متنی که در VisionOS beta 1 یافت شده، همچنین به این نکته اشاره می‌کند که وقتی حالت سفر روشن است، برخی از ویژگی‌های هدست اپل خاموش می‌شوند. این کار برخی از حسگرهایی را که به این ویژگی‌ها اجازه کار می‌دهند، خاموش می‌کند. علاوه‌بر این، متن رشته همچنین نشان می‌دهد که نمایش آواتار شما نیز خاموش خواهد شد. علاوه‌بر این، ردیابی نگاه نیز به‌دلیل موقعیت تنظیم‌شده بر اساس صندلی شما غیرفعال می‌شود. Vision Pro همچنین از شما می‌خواهد که وقتی حالت سفر فعال است، در جای خود بی‌حرکت بمانید.

توجه داشته باشید که VisionOS در مرحله بتای اولیه خود قرار دارد و همچنین انتظار می‌رود هدست اپل اوایل سال آینده به‌فروش برسد. این بدان معنی است که توسعه‌دهندگان چند ماه فرصت دارند تا به SDK و بتای جدید عادت کنند تا برنامه‌های خود را برای هدست کامل کنند.

نظر شما درباره حالت سفر هدست ویژن پرو اپل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/25/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا