اخبار فناوری

نمایشگر ردمی توربو ۳ دارای حداکثر روشنایی ۲,۴۰۰ نیت است

قرار است که Redmi Turbo 3 در تاریخ ۱۰ مارس (۲۲ فروردین ماه) و در کشور چین معرفی شود. این اولین تلفن هوشمند از سری Turbo ردمی است که بر ارائه عملکردی مشابه گوشی های پرچمدار تمرکز دارد. هم‌اکنون، مشخصات نمایشگر ردمی توربو ۳ منتشر شده است.

مشخصات نمایشگر ردمی توربو ۳ منتشر شد

ردمی توربو ۳ از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 بهره می‌برد. این چیپست، نسخه کوچکتر Snapdragon 8 Gen 3 است. این تلفن هوشمند، علاوه بر تراشه‌ای قدرتمند از صفحه نمایش نسبتاً خوبی نیز بهره خواهد برد. تیزر نمایشگر ردمی توربو ۳ با نام «محافظت چشم شیائومی Qingshan» منتشر شده است. تأیید شده که این پنل دارای وضوح 1.5K بوده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۴۰۰ نیت را دارد. برخی از تلفن های هوشمند مانند Realme GT Neo 6 SE، نمایشگر روشن‌تری دارند. اما همچنان با حداکثر روشنایی ۲,۶۰۰ نیتی Galaxy S24 Ultra، که پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ است، قابل مقایسه خواهد بود.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

نمایشگر در نظر گرفته شده برای Redmi Turbo 3 دارای فناوری سخت‌افزاری برای کاهش نور آبی است. این ویژگی برای کار با تلفن هوشمند در شب، بسیار مفید خواهد بود. این پنل توسط مرکز صدور گواهینامه کیفیت چین تایید شده است. شیائومی تایید می‌کند که این نمایشگر توانایی نمایش ۶۸.۷ میلیارد رنگ را دارد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Redmi Turbo 3 دارای تاچ سمپلینگ ریت ۲,۱۶۰ هرتزی بوده که در هنگام بازی، ویژگی کارآمدی است. تیزر قبلی نشان داده که این نمایشگر حاشیه های تقریباً متقارن و نازکی دارد.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

مطابق با گزارش Gizmochina، فریم و نمایشگر ردمی توربو ۳ تخت است. در اطراف قاب پشتی این دستگاه کمی انحنا دیده می‌شود (مشابه آنچه در سری آیفون ۱۵ دیده‌ایم) تا به خوش‌دستی آن کمک کند. طبق گزارشات، صفحه نمایش Redmi Turbo 3 دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی خواهد بود. این دستگاه با وجود برخورداری از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری، وزن ۱۷۹ گرمی دارد. تأیید شده که ضخامت این تلفن هوشمند تنها ۷.۸ میلی‌متر است.

طراحی و تاریخ رونمایی ردمی توربو ۳ رسماً مشخص شد

با توجه به این مشخصات، نظر شما درباره Redmi Turbo 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/08/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88-%DB%B3-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AB%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا