اخبار فناوری

توییت محدودیت خواندن توییت یک شوخی بود برای کسب بیشترین بازدید در توییتر!

از دیروز توییت جنجالی ایلان ماسک درباره محدودیت جدید توییتر برای تعداد مجاز خواندن توییت در روز حسابی سروصدا کرده است. وی که ابتدا مقادیر مشخصی را اعلام کرده بود در ۲ مرحله سقف آن را افزایش داد و حالا می‌گوید توییت محدودیت خواندن توییت یک شوخی بود برای کسب بیشترین بازدید در توییتر!

محدودیت خواندن توییت شوخی بود؟

در توییت جدید ایلان ماسک که تصویرش را پایین‌تر می‌بینید، او گفت:

در یک تمرین طنز دیگر، این پست به رکورد تعداد بازدید دست یافت!

هنوز دقیقا مشخص نیست که موضوع اصلی چه بوده است. ابتدا او عنوان کرد به دلیل استخراج داده‌ها و دستکاری سیستم می‌خواهد “محدودیت‌های موقتی” را ایجاد کند. این محدودیت‌ها به توانایی خواندن تعداد مشخصی در روز براساس تایید حساب کاربری یا نوپا بودن آن اشاره داشت.

سپس در ۲ توییت دیگر وی محدودیت اولیه را افزایش داد. حالا اما و در کمتر از ۲۴ ساعت او می‌گوید که این یک “تمرین شوخی” بود و توییت وی رکورد بازدید توییتر را شکسته است. بازدید این پست در لحظه نگارش این خبر به ۴۷۸.۶ میلیون رسید.

برخی این اظهار نظر را به عنوان پشیمان شدن ایلان ماسک از طرح جنجالی و پرحاشیه‌ش که نقدهای فراوانی را ایجاد کرد، تلقی می‌کنند.

برخی فکر می‌کنند که این اقدام “موقتی” صرفا برای همین مدت کوتاه بوده و پس از برطرف شدن شرایط، او با توییت ظنر ماجرا را پایان داده است.

همچنین همانطور که از شخصیت عجیب او انتظار می‌رود، می‌تواند همه این بازی‌ها برای محک زدن پتانسیل حداکثر بازدید توییتر باشد.

شما چطور فکر می‌کنید؟ البته که اصلا نمی‌توان شخصیت پرحاشیه و جنجال‌دوست او را در بررسی این موضوع نادیده گرفت.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/02/%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D9%88%D8%AE%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا