اخبار فناوری

معرفی شیائومی میکس فولد 3 در ماه آینده میلادی رسما تأیید شد: عرضه تنها در چین

به‌تازگی، یکی از مقامات رسمی شیائومی به‌طور تلویحی تأیید کرده است که گوشی تاشوی آینده این شرکت، Xiaomi MIX Fold 3، در ماه آگوست معرفی خواهد شد. پیش از این نیز گزارش داده بودیم که شیائومی میکس فولد 3 ممکن است در ماه آگوست معرفی شود و اکنون این موضوع به‌صورت رسمی تأیید شده است. خبر بد اما اینکه این گوشی مشابه نسل گذشته خود در بازار جهانی به‌فروش نمی‌رسد و تنها منحصر به بازار چین خواهد بود.

معرفی شیائومی میکس فولد 3

Lu Weibing، مدیرکل Redmi در چین، اخیرا در پستی در شبکه اجتماعی Weibo زمان تقریبی معرفی MIX Fold 3 را فاش کرده است. پیش‌بینی می‌شود که Xiaomi MIX Fold 3 یکی از بهترین دستگاه‌های تاشو باشد و با ویژگی‌های شاخص خود به‌خصوص در بخش وزن، ضخامت و همچنین دوربین، سرآمد فولدها باشد.

در پستی که توسط Lu Weibing به‌اشتراک گذاشته شده، اعلام شد که شیائومی یک مرکز تولید در چین ساخته است که شامل یک فرآیند اتوماسیون پیشرفته است. اولین مدلی که در این مرکز تولید خواهد شد، Xiaomi MIX Fold 3، خواهد بود. در ادامه، یکی از کاربران پیرامون زمان معرفی MIX Fold 3  آینده می‌پرسد و Lu Weibing به‌وضوح بیان می‌کند که این گوشی تاشو در ماه آگوست معرفی خواهد شد.

معرفی شیائومی میکس فولد 3

معرفی شیائومی میکس فولد 3

یکی از افشاگری‌های اخیر شیائومی به یک گوشی تاشو با حالت فلکس اشاره داشت. این یک ارتقاء بزرگ برای سری Mix Fold خواهد بود که تاکنون فاقد لولایی با توقف آزاد و حالت فلکس بوده است. یکی از افشاگران برجسته Weibo همچنین پیش‌بینی کرده است که گوشی تاشو آینده شیائومی دارای باتری 4800 میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی 120 واتی، شارژ بی‌سیم 50 واتی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

بااین‌حال، به‌گفته‌ی IceUniverse، گوشی Mix Fold 3 آینده شیائومی خارج از چین عرضه نخواهد شد. مانند نسل‌های قبلی خود، تنها عرضه داخلی خواهد داشت و کاربران جهانی شانسی برای تهیه این گوشی پیشرفته ندارند.

Mix Fold 3 در این سه‌ماهه وارد بخش رقابتی گوشی‌های تاشو خواهد شد، زیرا Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 سامسونگ نیز در این ماه معرفی می‌شوند. دیگر گوشی‌های تاشویی که قرار است در این مدت عرضه شوند، عبارتند از HONOR Magic V2 و OnePlus Fold. گوشی‌های تاشوی دیگر مانند Google Pixel Fold ،OPPO Find N2 ،vivo X Fold 2 و HUAWEI Mate X3 را نیز اگر درنظر بگیرید، متوجه می‌شوید که رقابت در بخش گوشی‌های تاشو بیش از هر زمان دیگری شدت گرفته است.

دیدگاه شما پیرامون زمان معرفی شیائومی میکس فولد 3 در ماه آینده میلادی چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/04/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-3-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا