اخبار فناوری

گوشی iQOO 11S با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و حافظه داخلی ۱ ترابایتی معرفی شد

آیکو، گوشی هوشمند جدیدی را از سری iQOO 11 معرفی کرده است. تا پیش از امروز، این سری از تلفن های هوشمند دارای یک نسخه استاندارد و یک نسخه پرو بودند. هم اکنون اما گوشی iQOO 11S معرفی شده است. این دستگاه بین iQOO 11 5G و iQOO 11 Pro 5G قرار می‌گیرد.

گوشی iQOO Neo 11S از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی برخوردار است

آیکو ۱۱ اس دارای یک صفحه نمایش فلت E4 AMOLED با اندازه ۶.۷۸ اینچی است. این نمایشگر وضوح 2K، رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. طراحی ماژول دوربین این دستگاه همانند iQOO 11 مستطیلی شکل است. سه لنز دوربین درون این ماژول دیده می‌شود.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX866 به همراه لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. دوربین دوم از نوع اولترا واید بوده و وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین سوم نیز با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی خود از نوع تشخیص عمق است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است. iQOO 11S دارای تراشه V2 اختصاصی Vivo است.

iQOO 11S

تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲، به عنوان قلب تپنده آیکو ۱۱ اس در نظر گرفته شده است. گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی (از نوع UFS 4.0) برخوردار است. برای این تلفن هوشمند سیستم خنک کننده VC نیز در نظر گرفته شده است.

باتری iQOO 11S ظرفیت ۴,۷۰۰ میلی آمپری داشته و به وسیله آداپتور ۲۰۰ واتی شارژ خواهد شد. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید بهره می‌برد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از NFC، GPS، بلوتوث و شبکه اینترنت 5G اشاره کرد.

iQOO 11S

قیمت آیکو 11S

نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی iQOO 11S قیمتی معادل ۳,۷۹۹ یوآن (۵۲۶ دلار) دارد. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه نیز با پرداخت ۴,۰۹۹ یوآن (۵۶۷ دلار) قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند نیز با قیمت ۴,۳۹۹ یوآن (معادل ۶۰۹ دلار) عرضه می‌شود.

گران قیمت ترین نسخه iQOO 11S (که به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است) با قیمت ۴,۷۹۹ یوآن (۶۶۵ دلار) قابل تهیه خواهد بود. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، پیش فروش این تلفن هوشمند از امروز آغاز شده و فروش آن نیز از دهم جولای (۱۹ تیر ماه) شروع خواهد شد. این دستگاه در سه رنگ آبی آسمانی، مشکی و نسخه BMW عرضه می‌شود.

گوشی های iQOO 11 و iQOO 11 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 2 و نمایشگر 144 هرتزی رسما معرفی شدند

نظر شما درباره گوشی هوشمند iQOO Neo 11S چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/04/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-iqoo-11s-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B8-%D9%86%D8%B3%D9%84-%DB%B2-%D9%88-%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AE/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا