اخبار فناوری

جزئیات دوربین Vivo X100 Pro Plus فاش شد: از دیافراگم متغیر تا تراشه تصویربرداری V3

در نوامبر 2022، ویوو سری جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار را عرضه خواهد کرد X90 او از چین شروع کرد. این دستگاه ها در فوریه 2023 در سراسر جهان رونمایی شدند.سری X90 با جدیدترین سخت افزار و نرم افزار به خصوص در بخش دوربین در حال حاضر اوج گوشی های هوشمند این برند چینی به حساب می آید. با این حال، این روند با معرفی سری های آینده این دستگاه های پرچمدار تغییر خواهد کرد. اخیراً وب سایت TechGoing Vivo اولین جزئیات دوربین X100 Pro Plus را منتشر کرده است که گفته می شود مجهز به دیافراگم متغیر، لنز فوق عریض آزاد و پردازنده سیگنال تصویر V3 است.

جزئیات اولیه دوربین Vivo X100 Pro Plus

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، ویوو در حال کار بر روی سری X100 خود است. انتظار می رود این سری شامل سه مدل Vivo X100، X100 Pro و X100 Pro + باشد. جزئیات هیجان انگیزی درباره Vivo X100 Pro+ آینده به تازگی به اشتراک گذاشته شده است. بر اساس اطلاعات فاش شده، یکی از چشمگیرترین ویژگی های سیستم دوربین این گوشی، دیافراگم متغیر آن است. این به کاربران اجازه می دهد تا اندازه دیافراگم را به صورت دستی تنظیم کنند و آنها را قادر می سازد تا تصاویر با کیفیت بالا را حتی در شرایط نوری دشوار ثبت کنند.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته X100 Pro+ لنز فوق عریض آن است. با استفاده از این فناوری پیشرفته، کاربران می‌توانند عکس‌های عریض‌تر و واضح‌تری بگیرند که آن را برای عکاسی منظره عالی می‌کند. علاوه بر این، این گوشی دارای یک حالت ماکرو ویژه است که از الگوریتم های پیشرفته برای ایجاد عکس های پرتره خیره کننده با جزئیات و وضوح باورنکردنی استفاده می کند.

جزئیات اولیه دوربین Vivo X100 Pro Plus

جزئیات اولیه دوربین Vivo X100 Pro Plus

سیستم دوربین X100 Pro+ همچنین مجهز به لنز تله فوتو پریسکوپ است که امکان تغییر مداوم در نور ورودی را فراهم می کند. این بدان معناست که کاربران می توانند روی سوژه ها و اشیا با جزئیات استثنایی زوم کنند، حتی در محیط های کم نور. در نهایت، پردازنده سیگنال تصویر V3 قابلیت های عکاسی و گرافیکی گوشی را افزایش می دهد و تجربه کاربری بهتری را نوید می دهد.

نظر شما در مورد جزئیات دوربین Vivo X100 Pro+ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا