اخبار فناوری

هارمونی او اس 4.0 هوآوی پاییز امسال عرضه خواهد شد

هواوی اخیرا رسما تایید کرد که هارمونی او اس 4.0 پاییز امسال عرضه خواهد شد. این نسخه از سیستم عامل اختصاصی این شرکت چینی شامل چندین ویژگی جدید برای همه پلتفرم ها است، اما بر روی خودروهای هوشمند تمرکز خواهد کرد.

سیستم عامل هارمونی او اس 4.0 هواوی

انتظار می‌رود که HarmonyOS 4.0 به حالت‌های چند نفره، چند دستگاهی، چند صفحه‌نمایش و چند صدایی در سیستم خودرو دست یابد. این نسخه همچنین از موقعیت یابی منبع صوتی شش نقطه ای پشتیبانی می کند که امکان کنترل همزمان چندین نمایشگر و چندین منطقه صوتی را فراهم می کند. علاوه بر این، نسخه جدید سیستم عامل ردیابی موقعیت چشم و تشخیص موقعیت چشم در کابین و همچنین پشتیبانی از نمایشگرها و دستگاه های متعدد را پیاده سازی می کند.

یکی از پیشرفت های قابل توجه در HarmonyOS 4.0 بهبود صدای کابین هوشمند است. این شرکت از نتایج آموزش مدل های بزرگ خود برای بهبود صدای شیائو یی استفاده کرد و او را باهوش تر و شهودتر کرد. علاوه بر این، سیستم عامل جدید همچنین شامل کمک پارک بهبودیافته است و اولین سیستمی خواهد بود که از پارکینگ سطحی و زیرزمینی پشتیبانی می کند.

HarmonyOS 4.0 جدیدترین افزوده شده به مجموعه راه حل های هوشمند خودرویی هوآوی از جمله سیستم رانندگی پیشرفته (ADS)، سیستم هوشمند کابین (ICS) و فناوری 5G-V2X خواهد بود. این راه حل ها برای ارائه تجربه رانندگی همهجانبه تر و یکپارچه تر برای رانندگان و مسافران با استفاده از قدرت هوش مصنوعی و اتصال 5G طراحی شده اند.

به طور کلی، HarmonyOS 4.0 باید یک ارتقاء عالی برای سیستم عامل موجود هواوی باشد و یک پلت فرم جامع تر و هوشمندتر برای برنامه های خودرو ارائه دهد. از آنجایی که این شرکت به گسترش حضور خود در بازار خودرو ادامه می دهد، می توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد نوآوری ها و پیشرفت های بیشتری باشیم.

سیستم عامل هارمونی او اس 4.0 هواوی

سیستم عامل هارمونی او اس 4.0 هواوی

در حالی که ویژگی های اعلامیه وقتی صحبت از صنعت خودرو به میان می‌آید، هواوی چیزی در مورد گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا ساعت‌های هوشمند فاش نکرد. با این حال، با توجه به اینکه هارمونی او اس 3 در جولای سال گذشته برای گوشی های هوشمند عرضه شد، این احتمال وجود دارد که هارمونی او اس 4.0 تقریباً در همان زمان برای گوشی های هوشمند معرفی شود.

نظر شما در مورد سیستم عامل هارمونی او اس 4.0 هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا