اخبار فناوری

مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ به رایگان تعمیر خواهد شد + تعویض نمایشگر

هفته گذشته درباره نمایش نوار صورتی روی نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ پس از آپدیت جدید برای شما نوشتیم. همین گزارش برای Galaxy Note 20 Ultra سامسونگ هم منتشر شد. کاربری که به این مشکل مبتلا شده بود گفته مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ به رایگان تعمیر خواهد شد. تعویض نمایشگر این دستگاه با وجود پایان دوره گارانتی به رایگان انجام شده است.

مشکل نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اولترا

چند روز پیش، یکی از کاربران گلکسی نوت 20 اولترا با نام کاربری@CoconutShawarma توییت زد که دستگاه وی پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، خطوط سبز و صورتی عجیبی را در سراسر صفحه نمایش می‌دهد.

اکنون وی تأیید کرده است که سامسونگ صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰ اولترا آسیب دیده خود را به صورت رایگان تعویض کرده است، حتی با این‌که گارانتی گوشی وی تمام شده بود.

متاسفانه در برخی از نمونه‌های گلکسی نوت 20 اولترا پس از نصب به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2023، خطوط سبز و صورتی را به صورت عمودی در سراسر صفحه نمایش نشان داده می‌شود.

این مشکل در هند رخ داد و این اولین گوشی سامسونگ نیست که با این مشکل دست و پنجه نرم می کند. سایر کاربران گوشی های هوشمند گلکسی از ظاهر شدن خطوط سبز و صورتی به طور خودکار روی صفحه نمایش گوشی خود شکایت کرده اند.

البته هنوز هیچ موضع رسمی از سوی سامسونگ در مورد این موضوع وجود ندارد. در واقع، گوشی های برندهای دیگر که از صفحه نمایش OLED سامسونگ استفاده می کنند نیز این مشکل را به نمایش گذاشته اند.

مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا

مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا

هنوز مشخص نیست که این تعویض رایگان به عنوان راه‌حل رسمی سامسونگ ارائه می‌شود یا صرفا آن شعبه خدمات سامسونگ تصمیم به ارائه چنین سرویسی گرفته است.

شما با چنین مشکلی رو‌به‌رو شده‌اید؟ امیدوارم پاسخ شما خیر باشد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/20/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AE%D8%B7-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B2%DB%B0-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا