اخبار فناوری

طراحی احتمالی iQOO 11 5G راه اندازی دوربین سه گانه با تراشه V2 را نشان می دهد

iQOO یکی از برندهای فرعی پیشرو Vivo است و سابقه درخشانی در ارائه محصولات محبوب دارد. تاکنون اخبار و شایعات مختلفی در مورد iQOO 11 5G منتشر شده است. اکنون طراحی احتمالی iQOO 11 5G، طرح‌بندی دوربین سه‌گانه با تراشه V2 را نشان می‌دهد. با مایفون مگ با

طراحی احتمالی iQOO 11 5G راه اندازی دوربین سه گانه با تراشه V2 را نشان می دهد

طراحی گوشی هوشمند iQOO 11 5G پیش از عرضه قریب الوقوع آن در هند و مالزی به بیرون درز کرده است. iQOO در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدید خود تحت سری iQOO 11 5G است. طبق گزارش ها، iQOO 11 و iQOO Pro 11 به زودی راهی بازار چین خواهند شد. این دستگاه های پیشرفته در فروشگاه های مناطق دیگر نیز موجود خواهند بود.

با این حال، iQOO جزئیات و تاریخ دقیق عرضه سری iQOO 11 5G را مخفی نگه داشته است. با این حال، یکی از افشاگران این شرکت، Paras Gogolani، موفق شد نسخه چینی با شماره مدل iQOO V2243A را پیدا کند. به طور مشابه، پاراس گفت که نسخه هندی iQOO دارای شماره مدل iQOO I2209 خواهد بود. اکنون، طراحی استاندارد iQOO 11 5G در اینترنت به عنوان یک رندر لو رفته ظاهر شده است.

طراحی احتمالی iQOO 11 5G

لازم به ذکر است که iQOO 11 5G جایگزین iQOO 9 به تازگی معرفی شده خواهد شد. علاوه بر این، یک نشت اخیر Weibo به ما نگاهی به ماژول دوربین عقب گوشی می‌دهد. او همچنین گزینه های رنگی iQOO 11 را فاش کرد. به نظر می رسد دوربین پشتی iQOO 11 5G دارای طرحی مستطیلی با چندین بریدگی بزرگ است. علاوه بر این، یک برش کوچک سوم برای ماژول فلاش LED وجود دارد.

همچنین، ماژول دوربین دارای متن “Powered by V2” در پایین است. این موضوع گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه مدل‌های معمولی و پایه iQOO 11 دارای تراشه ISP V2 هستند را تأیید می‌کند. برای کسانی که نمی دانند، ISP سفارشی Vivo عکس های حالت پرتره و همچنین عملکرد دوربین در نور کم را بهبود می بخشد.

به گزارش خبرگزاری GizChina، طراحی iQOO 11 5G تایید می کند که این دستگاه در نسخه BMW Motor Sports Edition (با نام مستعار Legend Edition) در دسترس خواهد بود. افشاگری به نام سودانشو ادعا می کند که این شرکت به زودی iQOO 11 Legend را در کنار iQOO 11 در بازارهای آسیایی عرضه خواهد کرد. همچنین می توانید از رنگ قرمز زرشکی استفاده کنید. علاوه بر این، iQOO ممکن است در زمان راه اندازی رنگ های بیشتری را برای 11 5G معرفی کند.

پنل پشتی دستگاه در طرفین خمیده است تا در هنگام گرفتن حس بهتری ایجاد کند. دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز در لبه سمت راست گوشی موجود است. متأسفانه تصویر لو رفته پیش نمایش پنل جلویی گوشی را نشان می دهد. نظر شما در مورد کاربران Tranji در مورد طراحی احتمالی iQOO 11 5G که چیدمان سه دوربین آن را با تراشه V2 نشان می دهد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا