اخبار فناوری

پوستر رسمی تمامی محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد آینده این شرکت فاش شد

سامسونگ در تلاش است تا محصولات آینده خود را از دید افشاگران حفظ کند. بااین‌حال، همان‌طور که می‌دانیم، صنعت موبایل در این زمینه بی‌رحم بوده و به‌تازگی پوستر رسمی تمام محصولات آینده سامسونگ گلکسی که در رویداد آنپکد آینده این شرکت معرفی خواهند شد به بیرون درز کرده است. این تصاویر که توسط افشاگر Evan Blass منتشر شده‌اند، طراحی تمامی این دستگاه‌ها شامل گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی تب اس 9، گلکسی واچ 6 و گلکسی بادز 3 را نشان می‌دهد.

پوستر رسمی تمامی محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد

تصویر اول (تصویر اصلی مطلب) تمامی این دستگاه‌ها، از جمله گلکسی تب اس 9 را با هم نشان می‌دهد. گلکسی بادز 3 را نیز می‌توان به رنگ سفید مشاهده کرد، درحالی‌که گلکسی واچ 6 و گلکسی زد فلیپ 5 در رنگ‌های سبز/نعنایی نمایش داده می‌شوند.

پوستر رسمی تمامی محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد

پوستر رسمی تمامی محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد

بیایید با ستارگان آشکار این نمایش یعنی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 شروع کنیم. این‌ها گوشی‌هایی هستند که کل رویداد حول محور آن‌ها می‌چرخد و انتظار می‌رود سامسونگ تمام تلاش خود را برای بهینه‌سازی هرچه بیشتر آن‌ها کرده باشد. این بهینه‌سازی‌ها شامل موارد سخت‌افزاری مانند نمایشگر کاور بزرگ‌تر گلکسی زد فلیپ 5 و همچنین استفاده از لولای قطره‌ای در هر دو مدل به‌منظور طراحی یکدست‌تر آن‌هاست.

در مرحله بعد، ما ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک را داریم. غول فناوری کره‌ای این ساعت‌ها را درکنار گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 عرضه خواهد کرد تا بتوانید همراهی عالی برای گوشی هوشمند، درست روی مچ دست خود داشته باشید. در اینجا، بزرگ‌ترین تفاوت نسبت‌به نسل پیش به بازگشت مدل کلاسیک با حاشیه چرخان نمایشگر محبوب و همچنین کاهش حاشیه نمایشگر در هر دو مدل استاندارد و کلاسیک مربوط می‌شود.

بالاخره سری جدید گلکسی تب اس 9 را داریم. البته مانند گذشته، سامسونگ سه مدل از این سری شامل گلکسی تب اس 9، اس 9 پلاس و اس 9 اولترا را عرضه خواهد کرد. در رندر فاش‌شده، ما همچنین ایربادزی را می‌بینیم که به‌نظر می‌رسد گلکسی بادز 3 آینده سامسونگ باشد.

گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 به‌همراه تمامی دستگاه‌های دیگر قرار است در اوایل مردادماه به‌طور رسمی معرفی شوند. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از این محصولات منتشر شود.

نظر شما درباره پوستر رسمی تمامی محصولات سامسونگ در رویداد آنپکد آینده این شرکت چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/19/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا