اخبار فناوری

مشخصات کلیدی تبلت ناشناخته لنوو در داده های FCC مشاهده شد

گفته می شود لنوو در حال کار بر روی یک تبلت جدید است. تبلت های این شرکت به طور کلی محصولات خوبی هستند و ویژگی های منحصر به فردی دارند. اکنون، برخی از مشخصات کلیدی تبلت ناشناخته لنوو در میان داده های تاییدیه FCC مشاهده شده است. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

تبلت Lenovo ناشناخته با شماره مدل TB-X6E6F در حال توسعه است

چندی پیش شایعاتی مبنی بر توسعه تبلت جدید لنوو منتشر شد. این شایعات با لو رفتن مشخصات اصلی تبلت لنوو ناشناخته برای FCC تایید می شود. تبلت جدید لنوو با شماره مدل TB-X6E6F گواهی FCC را دریافت کرده است. تاییدیه مذکور برخی از مشخصات این دستگاه را به اشتراک گذاشته است. اکنون می دانیم که تبلت بعدی لنوو از اینترنت 5G استفاده خواهد کرد. همچنین باندهای پشتیبانی شده توسط این دستگاه در لیست FCC قابل مشاهده است.

نمای جلو و ابعاد تبلت بعدی لنوو

طیف رادیویی تبلت Lenovo TB-X6E6F از 30 هرتز تا 300 هرتز متغیر است. این گجت به احتمال زیاد از قانون فرکانس پایین تر، محدوده بالاتر پیروی می کند، اما اگر فرکانس کمتر باشد، از داده های با نرخ بیت کمتر پشتیبانی می کند. انتخاب یک طیف رادیویی مستلزم تعادل بین برد و سرعت داده است. طراحی پنل جلویی این محصول آینده لنوو نیز فاش شده است. به نظر می رسد این دستگاه لبه های زیادی دارد و طول آن بیش از 200 میلی متر خواهد بود.

مانند گیزموچینا به‌طور دقیق‌تر اشاره می‌کنیم که ابعاد این تبلت 158.8 در 251.2 میلی‌متر در 9.2 میلی‌متر است. باند رادیویی ISM 2.4 گیگاهرتز (2400 تا 2483.5 مگاهرتز) توسط این تبلت پشتیبانی می شود. هنگام اتصال به اینترنت وای فای، این محصول از باند استاندارد 2.4 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد.

لپ تاپ رولینگ لنوو – MWC 2023 را بررسی کنید

نظر شما در مورد این تبلت آینده لنوو چیست؟ آیا شما هم فکر می کنید این دستگاه تبلتی مقرون به صرفه است که از شبکه اینترنت 5G نیز پشتیبانی می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا