اخبار فناوری

تاریخ معرفی میزو 20 رسما مشخص شد: 10 آوریل 1402

تاکنون شایعات متعددی در مورد این سریال منتشر شده است میزو 20 شنیدیم این سری به مناسبت 20 سالگی برند میزو ارائه می شود و شامل پرچمداران برتر آن می شود. به تازگی تاریخ معرفی میزو 20 به صورت رسمی مشخص شده است که 10 آوریل 1402 خواهد بود.

تاریخ معرفی میزو 20

این برند چینی گوشی های هوشمند اعلام کرده است که در تاریخ 10 آوریل 1402 رویداد جدیدی را برگزار خواهد کرد.میزو در این کنفرانس قرار است گوشی های پرچمدار سری 20 Flame 10 و حتی Flame Auto را که یک نرم افزار رابط کاربری برای ماشین.

در حال حاضر گوشی های هوشمند سری 20 میزو برای رزرو در دسترس هستند. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، گوشی های هوشمند پرچمدار 2023 میزو دارای نمایشگرهایی با نرخ نوسازی 144 هرتزی با حاشیه های باریک خواهند بود. این نمایشگر همچنین دارای 1.07 میلیارد رنگ، پشتیبانی از HDR و گواهینامه نور آبی کم است.

پیش از این، با انتشار تیزر رسمی میزو، مشخص شد که پرچمدار 2023 این شرکت از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد. این تراشه با رم LPDDR5X و UFS 4.0 داخلی عرضه می شود.

با توجه به پوستر دیگری که با پوستر بالا درج شده است، طراحی دستگاه از جلو و کنار قابل مشاهده است. فریم فلزی براق و تخت که این روزها به یک ترند طراحی تبدیل شده است در این دستگاه نیز وجود دارد.

دوربین سلفی یک سوراخ در صفحه نمایش است که در مرکز لبه بالایی قرار دارد و آن را شبیه به اکثر گوشی های اندرویدی می کند.

همانطور که به طور رسمی اعلام شد، باریک ترین لبه صفحه نمایش Meizu 20 1.57 میلی متر است. همانطور که نشان داده شده است، حاشیه صفحه در هر چهار لبه تقریباً یکسان خواهد بود. به این ترتیب، شما یک دستگاه بسیار زیبا و مینیمال خواهید داشت که تقریباً احساس می کنید یک صفحه نمایش خالی و بدون حاشیه در دست دارید.

مشخص نیست که چنین عاملی تا چه حد بر خرید کاربران تأثیر می گذارد، اما نشان می دهد که این پرچمداران فقط یک دستگاه اندرویدی تکراری نیستند که همان مشخصات را بدون نوآوری یا صرف زمان خاصی برای طراحی خود ارائه می دهند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر این پرچمداران جدید اندروید هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا