اخبار فناوری

مشخصات کامل تکنو Phantom V Flip پیش از رونمایی فاش شد

مشخصات کامل تکنو Phantom V Flip به بیرون درز کرده است. تأیید شده که این تلفن هوشمند تاشو در ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور ماه) به طور جهانی معرفی خواهد شد.

تکنو Phantom V Flip با تراشه مدیاتک و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در راه است

یک افشاگر اطلاعات به نام Paras Guglani، مشخصات کامل phantom V Flip تکنو را به اشتراک گذاشته است. گزارشات زیادی در مورد اولین گوشی تاشو عمودی تکنو منتشر شده است. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، این تلفن هوشمند (با شماره مدل AD11) دارای ابعاد ۱۷۲.۳۵ در ۷.۰۵ در ۷۴ میلی متر است. ضخامت این دستگاه در حالت تا شده به ۱۵.۱ میلی متر افزایش پیدا خواهد کرد. صفحه نمایش داخلی این گوشی هوشمند تاشو اندازه ۶.۹ اینچی داشته و از نوع AMOLED است. این نمایشگر داراب وضوح FullHD+ و نسبت ابعاد تصویر ۲۰.۵:۹ است. این دستگاه برای ثبت عکس های سلفی، از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

Tecno Phantom V Flip

در قاب پشتی Phantom V Flip یک صفحه نمایش کوچک ۱.۳۲ اینچی با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل دیده می‌شود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد. دوربین اصلی آن وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. انتظار می‌رود که این دوربین از نوع اولترا واید باشد. این گوشی هوشمند تاشو آینده تکنو از باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. متاسفانه اطلاعاتی درباره سرعت شارژ Phantom V Flip به بیرون درز نکرده است. تنها می‌دانیم که این دستگاه از درگاه USB type-C برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند تاشو نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق دیمنسیتی ۸۰۵۰ تأمین خواهد کرد. افشای اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

مطابق با گزارش Gizmochina، از ویژگی های ارتباطی Phantom V Flip می‌توان به Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث ۵.۳ و ۱۴ باند شبکه اینترنت 5G اشاره کرد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری HiOS 13 برخوردار خواهد بود. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت فانتوم وی فلیپ به بیرون درز نکرده است. اما می‌دانیم که این گوشی هوشمند تاشو در رنگ های مشکی، سفید و بنفش راهی بازار خواهد شد.

تاریخ رونمایی Phantom V Flip تکنو ۳۱ شهریور ماه خواهد بود

نظر شما درباره Tecno Phantom V Flip چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/17/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88-phantom-v-flip-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا