اخبار فناوری

گلکسی فیت 3 سامسونگ به‌عنوان رقیب شیائومی بند 8 در دست توسعه قرار دارد

مدتی زیادی است که سامسونگ یک دستبند تناسب‌اندام جدید را عرضه نکرده است. این شرکت اخیراً بر ساعت‌های هوشمند مبتنی‌بر Wear OS تمرکز کرده است و بسیاری از برندهای دیگر نیز تولید دستبندهای تناسب‌اندام را متوقف کرده‌اند. شیائومی اما هر سال یک دستبند جدید را عرضه می‌کند و به‌نظر می‌رسد سامسونگ امسال به‌دنبال رقابت با این شرکت با معرفی دستبند هوشمند گلکسی فیت 3 خود است.

گلکسی فیت 3 سامسونگ

براساس یافته‌های جدید، به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال کار بر روی یک ردیاب تناسب‌اندام جدید است که می‌توان آن را Galaxy Fit 3 نامید. ردیاب تناسب‌اندام آینده اخیراً گواهی FCC خود را دریافت کرده و دارای شماره مدل SM-R390 است. با نگاهی به طراحی شماتیک آن، می‌بینیم که این دستبند دارای سنسور ضربان قلب در قسمت پشتی خود به‌همراه دو پین pogo برای شارژ است. شماره مدل، فرم طراحی و شماتیک تقریباً تأیید می‌کنند که این دستگاه یک ردیاب تناسب‌اندام است.

مشخص نیست که سامسونگ چه ارتقاءهای دیگری را با دستگاه جدید گلکسی فیت خود ارائه می‌کند، اما گلکسی فیت 2 دارای صفحه‌نمایش 1.1 اینچی AMOLED تمام رنگی، مقاومت در برابر آب 5ATM تا عمق 50 متری و فرم باریک است. این دستبند همچنین از مانیتور ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج، تشخیص خودکار تمرین و ردیابی خواب بهره می‌برد و می‌تواند اعلان‌ها یا تماس‌ها را نمایش دهد و پخش موسیقی را در تلفن به خود متصل کنترل کند.

گلکسی فیت 3 سامسونگ

گلکسی فیت 3 سامسونگ

گلکسی فیت 2 دارای سیستم‌عامل rtOS و فاقد GPS است، بنابراین اگر سامسونگ بتواند نرم‌افزارهای غنی‌تر، GPS مستقل و فضای ذخیره‌سازی داخلی برای پخش موسیقی را با گلکسی فیت 3 بیاورد، عالی خواهد شد. همچنین به‌نظر می‌رسد این مدل جدید ابعاد کمی عریض‌تری داشته باشد، بنابراین ما انتظار داریم که با نمایشگر بزرگتر عرضه شود.

نظر شما درباره دستبند هوشمند Galaxy Fit 3 سامسونگ چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این ردیاب تناسب‌اندام هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/29/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D8%AA-3-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%82%DB%8C%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا