اخبار فناوری

جنس قاب پشتی سامسونگ گلکسی A54 و A34 چیست؟

سامسونگ به مدت 4 سال و کنگره جهانی موبایل 2019 گلکسی A50 رونمایی شد، تصمیم به تولید گوشی های موبایل اصلی سری گلکسی A با بدنه تمام پلاستیکی گرفت. در واقع، این جدیدترین عضو اصلی سری گلکسی A است که با بدنه شیشه ای معرفی شده است. گلکسی A7 2018 امروز می دانست که گلکسی A54 و A34 آنها به صورت رسمی معرفی شدند، اما خبری از کیفیت آنها نبود. اما جنس قاب پشتی سامسونگ گلکسی A54 و A34 چیست؟

جنس قاب پشتی گلکسی A54 و A34

همانطور که از تصویر اصلی مقاله مشاهده می کنید، یکی از این دستگاه ها دارای قاب پشتی مات و دیگری دارای فریم براق است. دستگاه با قاب پشتی مات گلکسی A34 و دستگاه با روکش براق گلکسی A54 است.

پس از گذشت 4 سال، برای اولین بار قاب پشتی گلکسی A54 شیشه ای انتخاب شده است که می تواند خبر خوبی برای خریداران آن باشد. سامسونگ از گوریلا گلس 5 برای محافظت از صفحه نمایش و پشت گلکسی A54 استفاده کرده است.

گلکسی A54

گلکسی A54

در مورد قاب آن نیز گفته می شود که از ترکیب فلز و پلاستیک برای پوشش دید آنتن های مورد نیاز مخابرات استفاده می شود. به این ترتیب باید گفت که کیفیت ساخت گلکسی A54 نسبت به نسل های قبلی خود بهبود چشمگیری داشته است.

در مقابل، سامسونگ گلکسی A34 دارای قاب پشتی مات است که شیشه ای نیست. سامسونگ قبلاً از چنین موادی استفاده کرده است و شخصاً من خیلی ناامید نیستم. پوشش معروف به Glastic که «Glasstic» است نوعی پوشش پلاستیکی مات با انعکاس نور شیشه مانند است و قبلاً در دستگاه هایی مانند Galaxy S20 FE استفاده می شد.

قاب پشتی گلکسی A34

قاب پشتی گلکسی A34

هیچ اشاره ای به مواد قاب این دستگاه نشده است. البته فریم پشتی مات این دستگاه ممکن است چربی اثرانگشت کمتری را نسبت به قاب شیشه ای گلکسی A54 جذب کند، اما از نظر کیفیت در مقایسه با برادر بزرگتر خود در سطح پایین تری قرار دارد.

نطر شما چی هست؟ کدام یک از این 2 انتخاب بیشتر شما را جذب می کند؟

سامسونگ گلکسی A54 و گلکسی A34 رسما معرفی شدند

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا