اخبار فناوری

مشخصات دوربین وان پلاس ۱۲ به اشتراک گذاشته شد

می‌دانیم که OnePlus 12 در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر ماه) به طور رسمی در کشور چین معرفی خواهد شد. دیروز، رنگ‌بندی و طراحی این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شد. امروز نیز مشخصات دوربین های به کار گرفته شده در وان پلاس ۱۲ منتشر شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

وان پلاس ۱۲ از سنسور های دوربین سونی و آمنی‌ویژن استفاده می‌کند 

سه لنز دوربین در قاب پشتی وان پلاس ۱۲ قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 سونی بهره می‌برد. دوربین پریسکوپی آن به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی Omnivision O64B مجهز شده و برای دوربین اولترا واید نیز سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 سونی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این تلفن هوشمند دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متری است.

برای دوربین اولترا واید نیز گشودگی دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۱۴ میلی‌متری در نظر گرفته شده است. دوربین تله فوتو OnePlus 12 دارای گشودگی دیافراگم f/2.6 و فاصله کانونی ۷۰ میلی‌متری خواهد بود. این دوربین، توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پوستر منتشر شده از سوی وان پلاس

وان پلاس همچنین تایید کرده است که OnePlus 12 دارای همان سنسور ۱۳ کاناله چند طیفی به کار گرفته شده در نسل قبل است. این سنسور برای ثبت رنگ های طبیعی در عکس ها طراحی شده و با تخصص هاسلبلاد در کالیبراسیون رنگ استفاده خواهد شد. مشخصات دوربین این گوشی هوشمند آینده وان پلاس تا حدی مشابه OnePlus Open است. دوربین‌های OnePlus 12 از HDR و فناوری های مرتبط با پرتره برند اوپو برای پردازش پیشرفته تصویر بهره خواهند برد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، وان پلاس فاش کرده که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED 2K با لبه های خمیده خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین کرده و گران قیمت‌ترین نسخه آن از ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 بهره می‌برد. هم اکنون می‌دانیم که وان پلاس ۱۲ در رنگ های سفید، مشکی و سبز عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای باتری ۵,۴۰۰ میلی‌آمپری باشد و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند.

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۲ برای بازار جهانی مشخص شد: ۴ بهمن ۱۴۰۲ + شعار مشابه گلکسی S3

با توجه به منتشر شدن مشخصات دوربین وان پلاس ۱۲، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/28/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%DA%AF%D8%B0%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا