اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سونی اکسپریا 1 مارک 4 و اکسپریا 5 مارک 4 رسما منتشر شد.

آپدیت اندروید 13 کم کم به موبایل های اندرویدی می آید و بررسی سرعت عملکرد آپدیت جدید گوگل توسط سازندگان اندروید می تواند جالب باشد. شاید سونی این روزها گوشی های موبایل زیادی تولید نکند و سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داشته باشد، اما عملکرد آن در انتشار آپدیت اندروید 13 جذاب است. امروز به روز رسانی اندروید 13 سونی اکسپریا 1 مارک 4 و Xperia 5 Mark 4 به طور رسمی راه اندازی شد که یکی از سریع ترین برندها در این زمینه است.

به روز رسانی اندروید 13 سونی اکسپریا 1 مارک 4

سونی امروز از انتشار آپدیت اندروید 13 برای پرچمداران Xperia 1 IV و Xperia 5 IV خبر داد.

به روز رسانی اندروید 13 سونی اکسپریا 1 مارک 4

به روز رسانی اندروید 13 سونی اکسپریا 1 مارک 4

هیچ جزئیاتی در مورد بازارهایی که آپدیت اندروید 13 سونی شروع به انتشار خواهد کرد، اندازه آن یا اینکه آیا ویژگی خاصی اضافه خواهد شد در دسترس نیست. اما اگر یکی از این گوشی‌ها را دارید، توصیه می‌کنیم هم‌اکنون در دسترس بودن این به‌روزرسانی را بررسی کنید.

سیستم عامل اندروید 13 بر اساس زبان طراحی Material You، شامل سفارشی‌سازی تم، رنگ و نماد، به‌روزرسانی‌های امنیتی و سلامت دیجیتال، امکان تنظیم زبان‌های مختلف برای برنامه‌های مختلف، مجوزهای بهبودیافته و موارد دیگر است.

سونی مدت زیادی است که چنین رابط کاربری شخصی سازی شده ای ندارد و به جز برخی نرم افزارهای اختصاصی، تغییر چندانی در سیستم عامل اندروید ایجاد نمی کند. باید ببینیم در این آپدیت وضعیت چگونه است.

عملکرد سونی را در انتشار آپدیت اندروید 13 چگونه می بینید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا