اخبار فناوری

مدل جهانی شیائومی 13 اولترا باید عرضه شود

البته اولین تلاش شیائومی با افزونه Ultra به خانواده Mi 10 برمی گردد Mi 10 Ultra فقط برای بازار چین بود. بعد از آن شیائومی می 11 اولترا این دستگاه بسیار مورد توجه قرار گرفت و بهترین عملکرد این شرکت در بخش دوربین تاکنون و از دیدگاه DxO است. بعد از آن شیائومی 12 اس اولترا با تاخیر زیاد منتشر شد متاسفانه برای بازار جهانی عرضه نشد. اگر منتظر یک اولترا موبایل جدید از شیائومی هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم. گفته شده که مدل جهانی شیائومی 13 اولترا احتمالا ارائه خواهد شد.

مدل جهانی شیائومی 13 اولترا

از خانواده پرچمداران شیائومی 13 در حال حاضر مدل های پایه و پرو معرفی شده اند. این دستگاه ها برای بازار جهانی نیز عرضه خواهند شد. همچنین مدل ارزانتر این خانواده با نام شیائومی 13 لایت ارائه شده است. هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد مدل Xiaomi 13 Ultra اعلام نشده است و همه اینها بر اساس شنیده ها است.

شیائومی 13 اولترا

Xiaomi 13 Ultra – تصویر غیر رسمی

گزارش جدیدی از یک منبع نسبتا موثق نشان می دهد که مدل جهانی شیائومی 13 اولترا معرفی خواهد شد. البته اگر به مدل سری اولترا شیائومی دقت کنیم این مشکل قابل قبول است. شیائومی Mi 10 Ultra بازار چین را هدف قرار داد، Xiaomi Mi 11 Ultra به بازار جهانی رسید. Xiaomi 12S Ultra در انحصار بازار چین بود و اکنون نوبت به Xiaomi 13 Ultra رسیده است که در بازار جهانی عرضه شود.

همین گزارش همچنین نشان می دهد که پرچمدار اوپو یعنی. X6 Pro را پیدا کنید این فقط برای بازار چین خواهد بود.

ما انتظار داریم که شیائومی 13 اولترا یکی از بهترین پرچمداران موجود در سال 2023 از نظر دوربین، نمایشگر، طراحی و قدرت شارژ باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر عرضه این گوشی جدید شیائومی در بازار جهانی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا