اخبار فناوری

سری Redmi 8 Pro در سراسر جهان معرفی شده است. از 13 فوریه در دسترس است

نسل جدید گوشی های هوشمند Red Magic تا قبل از پایان سال 2022 در چین معرفی شدند، حالا پس از گذشت چند هفته، سری Redmi 8 Pro برای فروش در بازارهای جهانی رونمایی شده است. این شرکت نام نسخه جهانی را اندکی تغییر داده و Red Magic 8 Pro Plus در بازارهای بین المللی نسخه Red Magic 8 Void نام خواهد داشت. نسخه های جهانی این گوشی های هوشمند نیز تغییراتی نسبت به نسخه چینی داشته اند. در ادامه این جزئیات را بررسی خواهیم کرد. با مایفون مگ گوش به زنگ باشید.

در نسخه جهانی Redmagic 8 Pro دیگر شارژ سریع 80 واتی وجود ندارد!

همانطور که می دانید نسخه اصلی سری Redmi 8 Pro دارای قاب پشتی مات است. بنابراین نسخه جهانی آن پسوند Matte Version را دارد. این گوشی هوشمند مانند نسخه چینی خود به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. نسخه دیگر Void Version نام دارد و در واقع Redmi 8 Pro Plus است که اکنون وارد بازارهای جهانی شده است. این گوشی 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته «Void» نه تنها نام جدیدی برای Red Magic 8 Pro Plus است، بلکه تغییراتی نیز به خود دیده است.

نسخه مات

هم نسخه جهانی و هم نسخه چینی Redmi 8 Pro به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت بالا مجهز شده اند. این گوشی هوشمند از شارژر 80 واتی در چین پشتیبانی می کند. در نسخه جهانی اما خبری از این شارژر نیست و این دستگاه با شارژ سریع 65 واتی عرضه خواهد شد. باتری نسخه چینی Redmagic 8 Pro تنها در 35 دقیقه از 0 به 100 درصد می رسد. نسخه جهانی اما در این بخش عقب مانده است و به 43 دقیقه نیاز دارد تا تا 100 درصد شارژ شود. نسخه پرو پلاس در بازار چین دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر فوق سریع 165 واتی است. اما گفته می شود این ویژگی به بازارهای جهانی نخواهد آمد.

سری Red Magic 8 Pro با چه قیمتی وارد بازارهای جهانی می شود؟

مانند GSM Arena وی خاطرنشان می کند که سری Redmi 8 Pro از 2 فوریه (13 بهمن) یعنی تا دو هفته دیگر در بازارهای جهانی عرضه می شود. در ادامه به قیمت های این سری می پردازیم. نسخه مات (همان Redmi 8 Pro) به ترتیب در بازارهای ایالات متحده و اتحادیه اروپا 650 دلار و 650 یورو قیمتی خواهد داشت. نسخه خالی (همان Redmi 8 Pro Plus) در بازار ایالات متحده و اتحادیه اروپا به ترتیب با قیمت 800 دلار و 750 یورو فراهم خواهد شد.

نسخه لغو شده

Redmi 8 Pro مشخصات جذابی دارد. این دستگاه مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 960 هرتز است.این گوشی هوشمند به قدرت پردازشی خود از طریق تراشه نیاز دارد. اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه و مجهز به رم LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به بلندگوهای استریو، جک 3.5 میلی متری صدا، وای فای 7 و 9 آنتن برای اتصال به شبکه اینترنت 5G اشاره کرد.

لوگوی جدید Redmagic در بالا و لوگوی قدیمی آن در پایین قابل مشاهده است

دوربین اصلی Red Magic 8 Pro به سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN5 مجهز شده است. و در کنار آن سنسور، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو وجود دارد.

گوشی های سری نوبیا رد مجیک 8 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شدند

آیا لوگوی جدید Redmagic را دیده اید؟ ZTE تصمیم گرفته است که فونت لوگوی Red Magic را کمی تغییر دهد. نظر شما در مورد گوشی های سری Red Magic 8 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا