اخبار فناوری

مشخصات و طراحی Samsung Galaxy Book 3 قبل از رونمایی فاش شد

سامسونگ فردا میزبان رویداد Galaxy Unpacked و گوشی های پرچمدار خواهد بود سری گلکسی اس 23 در کنار این گوشی های هوشمند، دستگاه های دیگری نیز رونمایی خواهند شد. یکی از این دستگاه ها لپ تاپ گلکسی بوک 3 است که اکنون مشخصات و طراحی آن به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ منتظر جزییات این گزارش باشید.

گلکسی بوک 3 فردا در کنار سری گلکسی اس 23 معرفی می شود

تنها یک روز قبل از رویداد Galaxy Unpacked، افشاگر SnoopyTech مشخصات و طراحی لپ تاپ گلکسی بوک 3 را فاش کرده است.طبق اطلاعات منتشر شده، این دستگاه نسبت به نسل قبل تحولات زیادی را به خود دیده است. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که گلکسی بوک 3 دارای پورت های متنوعی خواهد بود.

گلکسی بوک 3

در سمت چپ، یک پورت HDMI و همچنین پورت های USB 3.2 و USB Type-C وجود دارد. یک پورت USB Type-A، یک اسلات کارت حافظه microSD و یک جک 3.5 میلی متری هدفون همگی در سمت راست این لپ تاپ قرار دارند. کاربران این دستگاه می توانند از SSD دوم و کارت microSD (تا 2 ترابایت) برای افزایش میزان حافظه ذخیره سازی استفاده کنند.

اندازه صفحه نمایش این مدل 15.6 اینچ است. SnoopyTech ادعا می کند که سامسونگ پردازنده های نسل سیزدهم اینتل را برای این لپ تاپ انتخاب خواهد کرد. در این لپ تاپ خبری از پردازنده Core i7 نیست و تراشه Core i5 اینتل احتمالا قدرت پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تامین می کند. همانطور که در گزارش های قبلی به شما گفتیم، انتظار می رود سامسونگ در گلکسی بوک 3 پرو، گلکسی بوک 3 پرو 360 و Galaxy Book 3 Ultra از پردازنده های قوی تر استفاده کنید.

گلکسی بوک 3

سایت اینترنتی گیزموچینا در آخرین گزارش خود به وزن لپ تاپ گلکسی بوک 3 سامسونگ 1.56 کیلوگرم اشاره کرده است. همچنین انتظار داریم این دستگاه 15.4 میلی متر ضخامت داشته باشد.

مشخصات Galaxy Book 3 Pro و Galaxy Book 3 Ultra قبل از رونمایی فاش شد

نظر شما در مورد Samsung Galaxy Book 3 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا