اخبار فناوری

سری iQOO Z7 با نمایشگر 120 هرتزی و تراشه های اسنپدراگون معرفی شد

آیکو هفته گذشته گوشی هوشمند Z7i را برای بازار چین معرفی کرد. این شرکت هم اکنون از سری iQOO Z7 رونمایی کرده است. گوشی های هوشمند سری Aiko Z7 به عنوان جانشین سری Z6 وارد بازار می شوند. در ادامه به بررسی مشخصات محصول جدید این زیربرند ویو می پردازیم.

گوشی های سری iQOO Z7 طراحی مشابهی دارند

گوشی هوشمند iQOO Z7 طراحی مشابه Z7x دارد و دارای ماژول دوربین مربعی شکل و حسگر اثرانگشت است که روی دکمه پاور قرار گرفته است. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی LCD هستند و دوربین سلفی در سوراخ پانچ قرار گرفته است. صفحه نمایش iQOO Z7 دارای وضوح +FHD، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و فناوری DC Dimming است و از محتوای HDR10+ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

iQOO Z7

دو لنز دوربین در قاب پشتی سری iQOO Z7 قرار داده شده است. نسخه استاندارد این سری دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. دوربین دوم دارای وضوح 2 مگاپیکسل است و برای تشخیص عمق صحنه استفاده خواهد شد. دوربین سلفی این دستگاه دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی است. اما iQOO Z7x دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی دارای وضوح 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

اسنپدراگون 782G

نسخه استاندارد این سری از تلفن های هوشمند Aiko قدرت پردازشی خود را از تراشه می گیرد اسنپدراگون 782G فراهم کند. در حالی که iQOO Z7x روی تراشه است اسنپدراگون 695 او مجهز بود. هر دو گوشی تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت. در هر دو محصول از سیستم خنک کننده مایع VC استفاده شده است. iQOO Z7 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. Aiko Z7X از باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت استفاده می کند، اما قدرت شارژر آن محدود است (90 وات). به طور پیش فرض، گوشی های هوشمند جدید Aiko به نسخه سیزدهم اندروید و رابط کاربری OriginOS 3.0 مجهز شده اند.

قیمت گوشی های جدید سری Z7 Aiko چقدر است؟

مانند گیزموچینا اشاره می کند که سری iQOO Z7 دارای NFC، فرستنده مادون قرمز و وای فای 6 خواهد بود. قیمت نسخه پایه (8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی) iCo Z7 معادل 232 دلار است. نسخه های ۲۵۶+۸ گیگابایتی و ۲۵۶+۱۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند به ترتیب ۲۴۶ و ۲۷۶ دلار قیمت خواهند داشت. نسخه پایه iQOO Z7x دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و با قیمت 188 دلار در دسترس خواهد بود. نسخه های ۸+۱۲۸ گیگابایتی و ۸+۲۵۶ گیگابایتی این گوشی هوشمند ۲۰۳ و ۲۱۷ دلار قیمت دارند. سری iQOO Z7 در رنگ های آبی، نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد.

گوشی های میان رده IQOO Z6 و iQOO Z6x با قیمت رقابتی در چین رونمایی شدند

نظر شما در مورد این گوشی های هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا