اخبار فناوری

لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های پرچمدار نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شد: ردمجیک ۹ پرو پلاس در صدر

نسل جدیدی از گوشی های پرچمدار اندرویدی با جدیدترین و بهترین تراشه ها وارد بازار شدند. بنابراین، بنچمارک AnTuTu لیست برترین گوشی های پرچمدار نوامبر ۲۰۲۳ را منتشر کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ویوو X100 با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ در جایگاه دوم لیست برترین گوشی های بنچمارک AnTuTu قرار دارد

جای تعجب نیست که ردمجیک ۹ پرو پلاس که به تازگی معرفی شده، جایگاه بهترین عملکرد را در لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های پرچمدار، از آن خود کرده است. این تلفن هوشمند موفق به کسب امتیاز ۲,۱۸۸,۶۳۱ شده است. این دستگاه در میان تمام گوشی های موجود در لیست، سیستم خنک‌کننده قوی‌تری دارد. نکته شگفت انگیز این لیست، ویوو X100 است که با برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ موفق به کسب جایگاه دوم شده است. این دستگاه امتیاز ۲,۱۸۴،۱۵۳ را ثبت کرده و تفاوت آن با Red Magic 9 Pro+ چیزی در حدود ۴,۵۰۰ امتیاز است. همان‌طور که می‌دانید، این میزان تفاوت در بنچمارک AnTuTu واقعاً ناچیز است. آیا ردمجیک نیز تصمیم دارد دستگاهی از سری Redmagic 9 را با Dimensity 9300 عرضه کند؟

 

داده های بنچمارک AnTuTu

جایگاه سوم لیست بنچمارک AnTuTu به iQOO 12 تعلق دارد. این گوشی هوشمند نیز عملکرد چشمگیری داشته و امتیاز ۲,۱۷۴,۴۸۴ را ثبت کرده است. آیکو به دلیل ساخت دستگاه هایی با پرفورمنس بالا و سیستم خنک‌کننده قدرتمند شناخته می‌شود. بنابراین جای تعجب نیست که iQOO 12 نیز توانسته با برخورداری از یک خنک کننده قوی، از حداکثر توان اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند،شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو که در ماه گذشته دو جایگاه برتر را در اختیار داشتند، در این ماه از مرز ۲ میلیون امتیاز عبور کرده اند. در حالی که این نشان دهنده بهبود عملکرد آنها نسبت به ماه قبل است، اما اکنون به رده های ششم و هفتم سقوط کرده اند. احتمالا اصلاحاتی در عجله برای کسب عنوان اولین گوشی هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در سری شیائومی ۱۴ نادیده گرفته شده است. انتظار داریم با بهبود های بیشتر، عملکرد این تلفن های هوشمند بهتر شود.

Xiaomi 14 Pro

در حال حاضر سه جایگاه آخر توسط iQOO 11S، وان پلاس Ace 2 Pro و ویوو X90 Pro Plus اشغال شده که همگی از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌کنند. با رونمایی از وان پلاس ۱۲ و سایر پرچمداران جدید، احتمالا این سه دستگاه در لیست ۱۰ گوشی برتر ماه دسامبر وجود نخواهد داشت. ادعا شده که وان پلاس ۱۲ می‌تواند در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز ۲,۳۳۳,۰۳۳ شود. این عدد، بالاترین عملکرد در بنچمارک مذکور است. همه نگاه‌ ها به ۵ دسامبر دوخته شده است تا ببینیم آیا این ادعای وان پلاس تنها یک بار نمایش بوده یا یک شاهکار عملکرد پایدار است.

این گوشی شیائومی قدرتمندترین گوشی اندرویدی فعلی بازار است + ۱۰ دستگاه برتر

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/02/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%86%DA%86%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-antutu-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا