اخبار فناوری

لیست برندهایی که عرضه گوشی پرچمدار با اسنپدراگون 8 نسل 3 را تأیید کرده‌اند

کوالکام امروز نسل جدید تراشه موبایلی پرچمدار خود با نام Snapdragon 8 Gen 3 را معرفی کرد که نوید بهبود 30 درصدی در CPU، بهبود 25 درصدی در GPU و 10 درصد بهبود کلی در بهره‌وری انرژی را ارائه می‌دهد. مدت کوتاهی پس از رونمایی رسمی، برندهای مختلف عرضه گوشی پرچمدار خود با اسنپدراگون 8 نسل 3 را تأیید کرده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

گوشی های پرچمدار اندرویدی با اسنپدراگون 8 نسل 3

شیائومی

ویلیام لو، رئیس بخش موبایل شیائومی اعلام کرده است که سری Xiaomi 14 اولین دستگاهی خواهد بود که از اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد. این شرکت پیش از این رویداد رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچمدار خود را در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) در چین تأیید کرده است.

ردمی

شیائومی همچنین تأیید کرده است که سری Redmi K70 یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد و انتظار می‌رود در ماه نوامبر معرفی شود. Redmi K70 تاکنون گواهینامه 3C را با شارژ سریع 90 واتی دریافت کرده است و مدل‌های رده‌بالاتر آن نیز از شارژ سریع تا 120 وات پشتیبانی می‌کنند.

ویوو و iQOO

گوشی های پرچمدار اندرویدی با اسنپدراگون 8 نسل 3

گوشی های پرچمدار اندرویدی با اسنپدراگون 8 نسل 3

iQOO عرضه iQOO 12 را در تاریخ 7 نوامبر تأیید کرده که آن را به دومین گوشی هوشمندی (اولین گوشی در دنیا با معرفی در هند) تبدیل می‌کند که از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 بهره می‌برد. یوجیان شی، معاون ارشد و مدیر ارشد فناوری vivo، نیز تأیید کرده است که ویوو دستگاه‌های پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 را در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد.

وان پلاس

تأیید شده است که OnePlus 12 قدرت خود را از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 تأمین می‌کند، اما این شرکت هنوز تاریخ رونمایی رسمی از این گوشی را اعلام نکرده است.

ریلمی

ریلمی نیز تأیید کرده است که Realme GT5 Pro آینده آن از پلتفرم موبایلی Snapdragon 8 Gen 3 استفاده خواهد کرد. Chase Xu، معاون ریلمی، می‌گوید: «ما همکاری خود را برای بهینه‌سازی سطح بعدی سخت‌افزار و نرم‌افزار و ارتقای جامع عملکرد و تجربه دوربین به طرفداران خود تقویت خواهیم کرد.»

اوپو

اوپو همچنین تأیید کرده است که پرچمدار آینده این شرکت از پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این مدل Find X7 Pro باشد.

پیت لاو، معاون و مدیر ارشد محصولات اوپو، بیان می‌کند:

«طی سال گذشته، OPPO و Qualcomm Technologies در زمینه‌هایی ازجمله نوآوری محصول، توسعه فناوری پیشرفته و توانمندسازی نوآوران اکوسیستم همکاری نزدیکی داشته‌اند. کار ما با Qualcomm Technologies به بازتعریف عملکرد گوشی‌های هوشمند پرچمدار و ارائه تجربه استثنایی به کاربران در سراسر جهان ادامه خواهد داد.»

اوپو همچنین موتور ردیابی پرتو اختصاصی PhysRay Engine 2.0 را در پلتفرم موبایلی Snapdragon 8 Gen 3 به‌نمایش گذاشته است. این شرکت بیان می‌کند که این موتور به‌طور قابل‌توجهی جلوه‌های بصری مانند بازتاب‌ها و ساطع شدن نور را در بازی بهبود می‌بخشد و سناریوهای پیچیده و دقیق بازی را با وفاداری قابل‌توجه به سناریو و نرخ فریم بالا امکان‌پذیر می‌کند.

این ابتکار اولین همکاری بین سه برند OPPO ،Qualcomm Technologies و Mythical Games را نشان می‌دهد و اولین تجربه ردیابی پرتوهای موبایل OPPO را در یک نسخه نمایشی بازی مسابقه‌ای در دنیای واقعی نشان می‌دهد که صحنه‌های بازی واقعی‌تر و تجربه‌ای فراگیر را ارائه می‌دهد.

ZTE nubia و Redmagic

وی لو، نایب‌رئیس شرکت ZTE، تأیید کرده است که گوشی هوشمند پرچمدار نوبیا مبتنی‌بر اسنپدراگون 8 نسل 3 به‌زودی عرضه خواهد شد. وی افزود که با به ارث بردن ویژگی‌های حرفه‌ای، دستگاه جدید دوربین، عملکرد و طراحی جامع و همه‌جانبه‌تری را به ارمغان می‌آورد.

هانگ یو، معاون اجرایی شرکت فناوری نوبیا، نیز بیان داشت که محصول جدید RedMagic آینده از پلتفرم پرچمدار جدید کوالکام استفاده خواهد کرد. او اضافه کرد که با پشتیبانی از اسنپدراگون 8 نسل 3، ما معتقدیم که عملکرد محصول جدید RedMagic حتی قدرتمندتر خواهد شد و به عملکردی دست پیدا می‌کند که کاربران وفادار به بازی آن را دوست دارند.

ایسوس

ایسوس تأیید کرده است که از اسنپدراگون 8 نسل 3 در گوشی‌های پرچمدار سال 2024 خود استفاده خواهد کرد که انتظار می‌رود Zenfone 11 و ROG Phone 8 باشد.

آنر

Fang Fei، رئیس خط تولید آنر، به‌تازگی اعلام کرده است که HONOR و Qualcomm با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا محصولات پرچمدار بیشتری را به مصرف‌کنندگان ارائه دهند. وی افزود: «ما برای پلتفرم موبایل پرچمدار جدید اسنپدراگون آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

موتورولا و سونی موبایل نیز تأیید کرده‌اند که گوشی‌های پرچمدار این شرکت در آینده از Snapdragon 8 Gen 3 استفاده خواهند کرد.

درنهایت، انتظار می‌رود سامسونگ نیز به‌صورت انحصاری از نسخه پیشرفته‌تر پرچمدار کوالکام با نام احتمالی Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy در گوشی گلکسی S24 Ultra خود استفاده کند.

نظر شما درباره لیست کامل گوشی های پرچمدار اندرویدی با اسنپدراگون 8 نسل 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/25/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا