اخبار فناوری

طرح فروش اقساطی کرمان موتور آبان ۱۴۰۲ برای جک J4 و KMC T8

با اعلام طرح فروش جدید کرمان موتور که به صورت اقساطی و بدون محدودیت است، انتخاب‌های با پرداخت طولانی حتی ۴ ساله نیز پیش روی شما خواهد بود. در ادامه طرح فروش اقساطی کرمان موتور آبان ۱۴۰۲ برای جک J4 و KMC T8 را مرور خواهیم کرد.

طرح فروش اقساطی کرمان موتور آبان ۱۴۰۲

کرمان موتور قصد دارد ۲ خودرو خود را که در ۲ دسته پیکاپ دوکابین و سدان سایز متوسط قرار می‌گیرند را به صورت اقساطی و با تحویل فوری عرضه نماید.

در این طرح پیکاپ KMC T8 به صورت نقدی یا ۳ طرح متنوع اقساطی در دسترس خواهد بود. تحویل فوری این خودرو ۴۵ روز کاری است و رنگ بندی متنوع با ۴ انتخاب سفید، مشکی، قرمز و آبی در اختیار شماست.

قیمت KMC T8 در کارخانه و برای آبان ۱۴۰۲ برابر ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. شما می‌توانید با پیش‌پرداخت ۶۵۰ میلیون تومان و اقساط ۱۸ ماهه آن را تهیه کنید. همچنین اگر پیش پرداخت را به ۷۰۰ میلیون تومان برسانید می‌توانید اقساط ۲۴ یا ۳۶ ماهه را انتخاب نمایید.

شرایط فروش به قرار زیر است:

شرایط فروش اقساطی KMC T8 آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی KMC T8 آبان ۱۴۰۲

طرح فروش دیگر مربوط به ارزان‌ترین محصول کرمان موتور و تقریبا ارزان‌ترین خودروی مونتاژی کشور می‌شود. این خودو جک J4 است که به عنوان یک سدان متوسط تا حدودی رقیب خودروهایی داخلی مانند تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک محسوب می‌شود.

جک J4 مدل جدید با دی‌لایت قرار گرفته در بخش مه‌شکن

جک J4 مدل جدید با دی‌لایت قرار گرفته در بخش مه‌شکن

طرح فروش اقساطی جک J4 برای آبان ۱۴۰۲ حتی متنوع‌تر از KMC T8 است. شما می‌توانید به صورت نقدی و با قیمت ۷۶۵ میلیون تومان این خودرو را خریدای کنید. همچنین ۷ طرح اقساطی متنوع با پیش پرداخت و مدت زمان اقساط مختلف در اختیار شماست. این خودرو در ۳ رنگ مشکی، سفید و خاکستری متالیک ارائه خواهد شد.

شم می‌توانید با پرداخت ۳۵۰ یا ۴۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت به خرید جک جی ۴ اقدام کنید و خودرو طی ۴۵ روز کاری به شما تحویل داده می‌شود. اگر پیش پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی داشته باشید حتی می‌توانید اقساط طولانیی ۴ ساله را انتخاب نمایید.

جزئیات طرح فروش JAC J4 کرمان موتور برای آبان ۱۴۰۲ به قرار زیر است:

شرایط فروش اقساطی جک J4 آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی جک J4 آبان ۱۴۰۲

نظر شما درباره شریط فروش جدید کرمان موتور چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/25/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B2-%D8%A8/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا