اخبار فناوری

لپ تاپ تاشو اپل احتمالا در دست توسعه قرار دارد

تاکنون ایسوس با تولید محصولات Zenbook Fold، در زمینه لپ تاپ های تاشو پیشگام بوده است. ظاهراً اما قرار است که این کمپانی یک رقیب جدی داشته باشد. گفته می‌شود که اپل در حال کار بر روی لپ تاپ تاشو است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

لپ تاپ تاشو اپل در سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود

طبق گزارش های منتشر شده، اپل در حال کار بر روی یک لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو است. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال مذاکره با تامین کنندگان برای عرضه مک بوک با نمایشگر تاشو است. اکنون، استقبال چندانی از لپ تاپ های تاشو نمی‌شود. اما احتمالاً پس از ورود اپل به این بازار، دیگر کساد نخواهد بود. گفته می‌شود که مک بوک تاشو اپل در ۲۰۲۵ رونمایی شده و در سال ۲۰۲۶ نیز عرضه خواهد شد. سازندگان کره ای صفحات نمایش مانند Samsung Display و LG Display اخیراً سرمایه گذاری زیادی روی پنل های OLED لپ تاپ ها کرده اند.

Asus Zenbook 17 Fold OLED

اکنون که بازار گوشی های هوشمند تقریباً اشباع شده است؛ سامسونگ و ال جی در حال هماهنگ کردن برنامه‌ های توسعه و تولید پنل‌ های OLED تاشو برای لپ‌تاپ‌ها هستند. بازار لپ تاپ های تاشو نوپا بوده، و ظرفیت زیادی برای رشد دارد. قطعا ورود اپل به این بازار کوچک، تاثیر زیادی بر روی آن خواهد داشت‌. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، سفارش پنل های بزرگ تر، برای سازندگان آن ها، سودآور تر خواهد بود. البته هر چه که اندازه صفحه نمایش بزرگ تر شود، دسترسی به یک تراکم پیکسلی عالی، دشوار تر خواهد بود.

لپ تاپ تاشو ایسوس Zenbook 17 Fold OLED با قیمت 3499 دلار عرضه می‌شود

تولید صفحه نمایش های تاشو برای لپ‌ تاپ‌ ها سود بیشتری نسبت به تامین نمایشگر های تاشو برای گوشی‌های هوشمند دارند. بنابراین بدیهی است که این یک فرصت بزرگ برای سازندگان نمایشگر برای کسب درآمد بیشتر، در آینده نزدیک خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا واقعاً اپل وارد بازار لپ تاپ های تاشو خواهد شد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/08/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D9%82%D8%B1%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا